Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 40 van 52 EersteEerste ... 30383940414250 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 391 t/m 400 van 520

Standaard

Ik ben verhuisd een tijdje geleden.. Ik ben gegaan van dit:

Naar dit:

Ik heb alleen het noodzakelijke gehouden. Alle oude zooi eruit was een heerlijke opfrisser.. Geen patchbay meer nodig voor het routen van allerlei meuk... Nwe pre-amp en laptop gehaald, werkt zelfs veel beter zo.

Roy.

Standaard

Mijn opnieuw ingerichte stulpje.
    Binnenkort komen er nieuwe monitors bij.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Richwoodje
    Nee, dit is Bob Dylan noch Roger Waters, het is Niels D.
    Dingen die ik opgenomen/geproduceerd heb: Soundcloud

Standaard

Ik weet er altijd weer een bende van te maken.
    Privacy is geen luxe. Het is een wapen waarmee mensen zich in de toekomst kunnen verdedigen tegen instanties en regeringen die niet langer handelen in het belang van het volk. Onder het mom van ‘terrorisme’ en ‘criminaliteit’ worden ons steeds meer vrijheden afgenomen. Het is tijd om dit een halt toe te roepen.

Senior Member

Standaard

Groove tubes combo?
    Ik ben gek op het maken van muziek.... Met bas gitaar en synthesizers. Ik neem op en mix.... Ik doe het allemaal en al heel lang.... Misschien dat ik ooit er goed in wordt...

Standaard

Zie net dat ik nog geen foto's gepost heb ... sebiet eens een paar maken

Standaard

Voila, paar fotootjes getrokken van mijn kamer. Ik heb 't geluk een vrij grote slaapkamer te hebben, die ik dan ook grotendeels als studio / repetitiekot heb ingericht.

Laatst gewijzigd door MaxVMH; 30 mei 2011 om 20:16

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door muziekschuur Bekijk bericht
    Groove tubes combo?
    Goed gezien, een soul-o-single 1x12. Nog niet zo heel lang geleden had ik hem in een domme opwelling te koop gezet en ook nog eens voor een veel te lage prijs. Gelukkig heb ik er niemand mee weten te strikken.

Max dat is een fijne kamer die je daar hebt, en als ik het goed begrijp kun je er flink herrie schoppen, ideaal!
    Privacy is geen luxe. Het is een wapen waarmee mensen zich in de toekomst kunnen verdedigen tegen instanties en regeringen die niet langer handelen in het belang van het volk. Onder het mom van ‘terrorisme’ en ‘criminaliteit’ worden ons steeds meer vrijheden afgenomen. Het is tijd om dit een halt toe te roepen.

Standaard

Zo, ik dacht hetzelfde: wat een ruimte max, mooi hoor!

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door peter_heijnen Bekijk bericht
    Max dat is een fijne kamer die je daar hebt, en als ik het goed begrijp kun je er flink herrie schoppen, ideaal!
    Jep, kan behoorlijk wat lawaai maken. M'n kamer is volledig achter 't woonhuis zonder aanpalende kamers (muv een waskot en een opbergkot) en met een koer tussen m'n kamer en 't huis, dus 't mag wel es luid Vroeger drumde ik ook 's nachts, maar m'n stiefvader kan daar niet zo goed tegen ... Al overdrijft ie vaak, want in al die jaren nooit klachten gehad, zelfs niet om 4u 's nachts, en bij navraag hoorde niemand (ook de buren niet) er iets van. Volgens mij hoort hij vaag iets dat drum zou kunnen zijn, wacht hij even tot hij zeker is, en komt hij dan klagen ... om te klagen.

Maar soit, da's zo erg niet, gewoon stoppen met spelen rond 23 à 24u, da's al een hele luxe als ik 't vergelijk met vrienden

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door guhlenn Bekijk bericht
    Zo, ik dacht hetzelfde: wat een ruimte max, mooi hoor!
    thanks

Woon nu nog thuis (ben student hé), maar de zoektocht naar een eigen stekje zal zeker niet gemakkelijk zijn als ik deze luxe enigszins wil behouden. Maar aangezien ik niet vies ben van elektrische drums, virtuele piano's en amp simulators, zal dat wss nog goed meevallen

Senior Member

Standaard

* HP Pavillion met Cubase 5 als basis
    * KRK RP6 G2 monitoren
    * Presonus Firepod interface
    * Shure SM57, 57 Beta, Rode K2 mics
    * Jet City V30 isocab
    * Miditech 3 keyboard
    * Behringer koptelefoonsplitter en koptelefoons

MS

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers