Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 23 van 27 EersteEerste ... 132122232425 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 221 t/m 230 van 269
    Senior Member

Standaard

Leuke toevoeging aan dit topic.
    Mijn Flashback heeft z'n podium-vuurdoop ook gehad dit weekend: prima delay.

Senior Member

Standaard

Mijn Corona heeft z'n vuurdoop vorige week donderdag ook gehad, en hij is geslaagd hoor

Alleen krijg ik de toneprint functie nog niet aangeslingerd, de firmware update wilde goed maar de toneprint zelf lukte niet. Dit komt volgens mij door de app, bij de firmware moest je het pedaal eerst selecteren, bij de toneprint app kun je dit niet en dus vind hij het pedaal niet.
    "Till I Cadillac"

Zoekt een setje TV Jones of Filtertrons

Senior Member

Standaard

Ik heb nog steeds niet de moeite genomen om de Toneprint te gebruiken/wijzigen. De standaard delay-settings zijn goed genoeg voor mij.

Senior Member

Standaard

Ik heb zojuist eindelijk de Vortex geprobeerd, maar ik was er eigenlijk net zo niet gecharmeerd door als door de Corona: klonk nogal phasey. Verder wel heel goed instelbaar dus ik zou er best tevreden mee kunnen zijn, maar ik ga 'm niet aanschaffen omdat het een net-niet pedaal is. Mocht ik een chorus/flanger pedaal aanschaffen, dan ga ik voor de Strymon Orbit.

Standaard

Ik kan me niet voorstellen dat die toneprint op zie echt van toegevoegde waarde is op de pedalen?
    je wil toch je eigen sound ? en niet iets wat iemand heeft voor geprogrammeerd?
    1988 Kramer Striker 600ST
    2009 Epiphone '66 Wilshire
    1974 Tokai CE-150

Senior Member

Standaard

nee man, super handig!
    Ik heb momenteel 2 delays (waaronder de flashback).
    Ik heb geen chorus, maar dmv de tone print kan ik nu een trichorus op de flashback zetten

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jaywalker Bekijk bericht
    nee man, super handig!
    Ik heb geen chorus, maar dmv de tone print kan ik nu een trichorus op de flashback zetten
    Echt waar joh!? Dat wist ik helemaal niet dat dat kon! Cool is dat. Moet ik ook maar 's proberen dan...

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jaywalker Bekijk bericht
    nee man, super handig!
    Werkt het ook een beetje? qua , aansluiten is het gelijk plug en play of moet je dingen eerst installeren enzo? over 5 dagen ben ik jarig en dan krijg bijna zeker ook de Flashback/Delay. dus was er beetje benieuwd na.
    en werkt de looper ook goed ?
    1988 Kramer Striker 600ST
    2009 Epiphone '66 Wilshire
    1974 Tokai CE-150

Senior Member

Standaard

Ging echt super makkelijk. Het was wel met mijn mac, daar gaan installaties over het algemeen veel sneller.

Maar korte omschrijving:
    Klik op de link van trichorus (stond op the gear page) . Dan kom je op de tc electronics site. Tik je je email in onder de knop downloaden en dan op downloaden drukken. Bij de mac download je dan een .dmg bestand die je direct op de desktop kan openen. Dan komt er een menutje die aangeeft of je flashback wel of niet gekoppelt is aan je pc. Dan hoef je alleen op "upload" te drukken. Duurt ongeveer 3 sec en dan kan je meteen spelen met je nieuwe tone print.

@Lex, Tore had toch voor jou ook een tone print ontwikkeld? Is die al klaar en staat die er ook tussen?

Gr. Tom

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door H.Huisjes Bekijk bericht
    Echt waar joh!? Dat wist ik helemaal niet dat dat kon! Cool is dat. Moet ik ook maar 's proberen dan...
    Jup, klink nog eens goed ook. Daar kan ik sowieso gebruik van maken tijdens optreden

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten