Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 483 van 904 EersteEerste ... 383433473481482483484485493533583 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 4.821 t/m 4.830 van 9036
    Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tunes Bekijk bericht
    Eigenlijk heel raar toch ?
    Bij een geheel complete originele snap ik het nog wel een beetje, al kan je mij dan niet wijs maken dat je het doet omdat je een geweldige gitaar wilt.
    Als die gitaar fatsoenlijk gerepareerd wordt is hij vele malen beter dan de huidige productiegitaren...

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HaroldA Bekijk bericht
    Als die gitaar fatsoenlijk gerepareerd wordt is hij vele malen beter dan de huidige productiegitaren...
    He iedereen mag zijn eigen droom leven.

Senior Member

Standaard

Hup Geert,hup Geert! Als je de spullen hebt leggen dan kan dit zomaar een heel leuk projectje zijn

Senior Member

Standaard

Lijkt mij een top mounted trem. Ik heb de verkoper hier gisteren al ene mailtje over gestuurd maar nog geen reactie.

Weet wel waar je aan begint. Het lijkt alsof de hals scheef staat. Misschien is het niet te fixen.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hendriks Bekijk bericht
    Tja je kunt er aan opknappen wat je wilt ,een verzamelaar zal het niet meer worden en als het een player moet worden kun je voor het geld beter een 2dehands faded/special kopen.
    Nee zeker niet het wordt nooit meer een exemplaar met enige "vintage" waarde.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tunes Bekijk bericht
    Eigenlijk heel raar toch ?
    Bij een geheel complete originele snap ik het nog wel een beetje, al kan je mij dan niet wijs maken dat je het doet omdat je een geweldige gitaar wilt. Dan zijn er voor veel minder geld veel betere.
    Maar de verzamelaars kant snap ik dan nog wel.

Maar deze ?????????
    Ik begrijp je punt.
    Ik heb het geluk dat ik de onderdelen (ook duur gekocht trouwens) heb liggen en ik ben gek op de neckjes die op deze SG zitten.

Maar ik ben inmiddels afgehaakt, prijzen van meer dan E 500,00 voor deze gitaar wordt mij ook te gek.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Oranjeaap Bekijk bericht
    Lijkt mij een top mounted trem. Ik heb de verkoper hier gisteren al ene mailtje over gestuurd maar nog geen reactie.

Weet wel waar je aan begint. Het lijkt alsof de hals scheef staat. Misschien is het niet te fixen.
    Is ook een top mounted trem.

De hals zit los en in de hiel kan die verwrongen zijn, is door mijn oom wel te fixen, maar geen makkelijk werkje en je krijgt maar 1 kans....

Senior Member

Standaard

Die rare ijzeren plaat op de achterkant lijkt me al een oude oplossing the zijn op met probleem te fixen. Hoe lang zou die barst er al in zitten? Hoe langer hoe lastiger te fixen ?

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Oranjeaap Bekijk bericht
    Die rare ijzeren plaat op de achterkant lijkt me al een oude oplossing the zijn op met probleem te fixen. Hoe lang zou die barst er al in zitten? Hoe langer hoe lastiger te fixen ?
    Ik denk dat die er al een hele tijd zit en al die boorgaten moeten ook goed gevuld worden, zodat het weer een goed solide geheel is, zeker bij een SG, omdat die hiel al erg weinig voorsteld.

Nogmaals, het is een projectje die je of moet laten uitvoeren door een hersteller, of dat je zelf donders goed weet, waar je mee bezig bent.

Dit is niet een gitaartje voor onervaren dromers, die denken dat ze met een klodder lijm en een lijmtangetje klaar zijn, er komt heel wat meer bij kijken.

Daarbij is de staat van de frets ook nog afwachten geblazen, zoals je op één van de foto's kunt zien zijn de achterste frets al behoorlijk gevlakt....

Senior Member

Standaard

Heb wel eens een Morris SG gezien op de rommelmarkt met zo'n scheur in de hals/body verbinding. Dat zat ook vast met schroeven enzo. Ben ik op afgehaakt.

Ik kan het fout hebben maar zit er een Washburn Wonderbar op die Gibson SG? Dat is een topmount tremolo, hoef je geen hout voor weg te frezen.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door munkie Bekijk bericht
    Heb wel eens een Morris SG gezien op de rommelmarkt met zo'n scheur in de hals/body verbinding. Dat zat ook vast met schroeven enzo. Ben ik op afgehaakt.

Ik kan het fout hebben maar zit er een Washburn Wonderbar op die Gibson SG? Dat is een topmount tremolo, hoef je geen hout voor weg te frezen.
    Het is een Answer shift 2002 .een geweldige trem uit
    De jaren 80. Werkt met een bladveer dus je hoeft niet door de
    Body te frezen.
    De wonderbar van Washburn is een goedkope slecht
    Werkende kopie van de shift.
    Laatst gewijzigd door newbreed; 26 mei 2011 om 08:20
    Noud Smeets plays BO-EL guitars, Curt Mangan usa strings and Taurus pedals exclusively

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten