Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 16 van 24 EersteEerste ... 61415161718 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 151 t/m 160 van 234

Discussie: warmoth #15 en #16

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fiendish Bekijk bericht
    Je voelt je wel héél erg aangesproken hè ?
    En er staat toch duidelijk ''t stelletje kinderen hier'.
    Maar goed, als je daaruit wilt opmaken dat ik het specifiek tegen een persoon had...
    Ik hou je niet tegen
    ik weet dat ik dit met de nodige humor moet opvatten. Maar dat valt me lastig. Als je het tegen mij hebt gehad, dan heb je me beledigd. Als dat zo is, dan vind ik dat niet prettig.
    Ik heb hier niemand beledigd, ik heb niks negatiefs gezegd - niet over orpheo, niet over zijn collectie - dus waaraan heb ik het verdiend om hier beledigd te worden? Maar nogmaals, misschien voel ik dat niet terecht, namelijk als je het niet tegen mij had. Aan jou om dat te bepalen.

Senior Member

Standaard

Wat mij betreft klaar
    We hebben allemaal respect voor Orpheo en zijn gitaren en hebben daar verder allemaal een eigen mening over so be it

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Orpheo Bekijk bericht
    dat uit de hand gelopen iets veel groters is dan 25 gitaren
    Mwoach, het is maar vanuit welk perspectief je dat bekijkt. Ik durf zoveel gitaren (en dan maakt het mij nog niet eens uit of het allemaal dezelfde zijn of allemaal andere) best een beetje een uit de hand gelopen hobby te noemen. Vervolgens kun je je ook nog afvragen of de term "uit de hand gelopen hobby" eigenlijk wel negatief is. Een uit de hand gelopen hobby kan in mijn ogen ook iets heel moois opleveren. Best veel musea zijn bijvoorbeeld het gevolg van een uit de hand gelopen hobby.

Kortom: beetje minder op de teentjes getrapt, beide kampen, en voor de rest: als jij blij bent met die protserige dingen ben ik alleen maar blij voor je!
    Turn it up • Bring the noise

Senior Member

Standaard

Orpheo, jij bent me een droog keyboard schuldig!!!

Wil je in 't vervolg aub even waarschuwen voor je zo een reeks foto's plaatst? Dan kan ik ff achteruitleunen of een dwijl op mijn keyboard leggen of zo, maar dit vind ik niet serieus meer.

Senior Member

Standaard

En elke keer denk ik dan toch weer, laat de volgende aanschaf een camera zijn

"Till I Cadillac"

Zoekt een setje TV Jones of Filtertrons

Senior Member

Standaard

wat hebben ze allemaal hetzelfde:
    [x] elektrische gitaren
    [x] body shape
    [x] over de top kleuren
    [x] twee humbuckerts die het doen (nephumbuckerts tellen niet)
    [x] hout met arrogant veel nerf
    [x] warmoth bouwdoos
    [x] snaren
    [x] knoppies
    [ ] jengelstengel

Nou hiero. Het enige onderscheidende is eigenlijk dat ze niet allemaal zo'n jengelstengel hebben. En wanneer gebruik je die nou helemaal? Of zit jij serieus de hele hele tijd te jengelstengelen? 16x hetzelfde dus.

Wat ze verder gemeen hebben is dat jij er blij mee bent. En aangezien ze jouw gitaren zijn, is de rest van de discussie absoluut niet boeiend. Big f'ing deal dat het voor sommige mensen 16 kleurige gitaren zijn.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Han S Bekijk bericht
    Tja, rijsberman zei het zo subtiel als een kettingzaag en zo genuanceerd als een orkaan.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door grayfink Bekijk bericht
    +1 voor Rijsberman, en dan heb ik het niet eens gelezen.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door edje kadetje Bekijk bericht
    ik weet dat ik dit met de nodige humor moet opvatten. Maar dat valt me lastig. Als je het tegen mij hebt gehad, dan heb je me beledigd. Als dat zo is, dan vind ik dat niet prettig.
    Ik heb hier niemand beledigd, ik heb niks negatiefs gezegd - niet over orpheo, niet over zijn collectie - dus waaraan heb ik het verdiend om hier beledigd te worden? Maar nogmaals, misschien voel ik dat niet terecht, namelijk als je het niet tegen mij had. Aan jou om dat te bepalen.

Ik zal het zo simpel mogelijk houden : in deze discussie is er meerdere keren, door meerdere forummers heel kinderachtig en zuigerig doorgezeurd over Orph's nieuwste aanwinsten, en als het dan echt vervelend werd hingen de schuldigen ineens de vermoordde onschuld uit, of waren ze nergens meer te bekennen.
    Ik heb dit spelletje slechts omgedraait en wat uitgebreid door een hele groep aan te spreken, en blijkbaar voel jij je, terugkijkend op je eigen gedrag, dermate aangesproken dat je het als een hoogst persoonlijke belediging hebt opgevat.

Dus de vraag die je je moet stellen is niet of ik het tegen jou had, maar in hoeverre jij jezelf herkend in de ongezouten kritiek die ik heb geleverd op het kinderachtige gedrag van sommigen hier...

(overigens, ik speel dit soort spelletjes al sinds ik in 1989 computers, modems en BBS'en ontdekte, dus we kunnen nog wel een week zo door gaan )
    Laatst gewijzigd door Fiendish; 16 mei 2011 om 17:56

Senior Member
    Blog Entries
    1

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rijsberman Bekijk bericht
    wat hebben ze allemaal hetzelfde:
    [x] elektrische gitaren
    [x] body shape
    [x] over de top kleuren
    [x] twee humbuckerts die het doen (nephumbuckerts tellen niet)
    [x] hout met arrogant veel nerf
    [x] warmoth bouwdoos
    [x] snaren
    [x] knoppies
    [ ] jengelstengel

Nou hiero. Het enige onderscheidende is eigenlijk dat ze niet allemaal zo'n jengelstengel hebben. En wanneer gebruik je die nou helemaal? Of zit jij serieus de hele hele tijd te jengelstengelen? 16x hetzelfde dus.

Wat ze verder gemeen hebben is dat jij er blij mee bent. En aangezien ze jouw gitaren zijn, is de rest van de discussie absoluut niet boeiend. Big f'ing deal dat het voor sommige mensen 16 kleurige gitaren zijn.
    oh boy...

ander hout, andere tone, andere pickups, andere tone, andere scale, andere tone.

dat de vorm hetzelfde is, doet daar toch niks aan af?

en zo belachelijk veel nerf hebben ze niet allemaal. over the top kleuren? tiger eye, redelijk standaard, net als 2x sunburst, 6x naturel, trans blauw en trans groen. doet PRS ook, big fuckin deal.

en het zijn er wellicht 2 of 3 waar de middenpickup niks doet, bij de rest is het gewoon werkend.

Ik begrijp je probleem gewoon niet zo heel goed. ander hout, andere bruggen, andere houtsoorten, andere mensuur, andere pickups.

als het strats waren geweest, was het allemaal tiptop okidoki. niemand die het raar vind. Maar omdat het les pauls zijn, valt iedereen erover.

alleen omdat ze allemaal dezelfde vorm hebben, is het een issue.

dat is zoiets als dat een 54 strat gelijk staat aan dat ding van Vai, petrucci, of wellicht zelfs die eric clapton-sig...

Senior Member
    Blog Entries
    1

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr. Dynamite Bekijk bericht
    En elke keer denk ik dan toch weer, laat de volgende aanschaf een camera zijn

ik heb al n camera. iets mis mee?

je bedoeld: fotografie-cursus. neuh, geen zin in. kan die tijd beter besteden aan werken (om gitaren te kopen) of gitaarspelen.

Senior Member

Standaard

Nee als je 16 strats had gehad, hadden we het inderdaad super normaal gevonden...

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten