Ik mag sinds vandaag ook een stack laten zien...
Uploaded with ImageShack.us
Mn eerste Mark III
Volgens mij heb ik ik een stuk of 5 stuks na alle boogie amps wel gehad...
Het is een Simullclass red stripe uit de us. er is een omvormer ingebouwd en klinkt killer! Erg leuk voor mn rockbandje!
Ik wilde eigenlijk een shorttopje maar deze medium is ook wel leuk...
Screw you guys, I'm going home!!!!
Kijk, zo zie ik het graag!Wil wel eens die red stripe 1 op 1 testen met mijn gemodde green stripe en kijken wat het verschil is.
Kwam deze foto nog tegen toen mijn collectie een beetje uit de hand was gelopen
Mesa boogie 2 channel dual recifier
Mesa boogie mark III
Mesa boogie DC-2
Bogner 4X12 V30's
Alleen de bogner en de mark III zijn er nog wegen financiele redenen![]()
Vette set Thomas! Ik zou ook graag een Mesa boogie amp willen, maar zo´n ding betalen lukt momenteel echt nog niet. ik ben nog maar 15, en mijn ouders supporten mij niet echt
Om toch een beetje een amerikaanse metal sound te krijgen zet ik mijn roland cube op het rectifier kanaal. Met een goede gitaar en goede instelling klinkt dat prima, maar voor het podiumwerk heb ik maar een bugera 333 combootje besteld. Lekkere sound voor weinig geld, maar hij is al vrij rap terug gestuurd naar de music store omdattie het nie meer deet!
binnenkort een foto van mijn slaapkamer rig!![]()
De mark III ligt me zo veel beter dan de recto. Elke keer als ik ergens gas voor heb speel ik even op mijn mark III en dan is de gas snel weg. Eigenlijk tot aal verschillende beestjes de recto, de mark III en de DC-2. DC-2 is toevallig uit een ruil gekomen en het plan was om hem als oefen rig te gebruiken voor als mijn mark III ergens anders stond. Helaas had ik toen nog geen serieuse band en ik wou een 2de gitaar dus heb ik hem verkocht. De recto is weggegaan om de mark III te kunnen bekostigen(wou eigenlijk eerst de recto verkopen maar er kwam toevallig een zeer gusntig geprijsde mark III op gitaarmark dus moest ik mijn spaarrekening plunderen). Altijd een haat/liefde relatie gehad met de recto en het werkte gewoon niet zoals ik gehoopt had. Het was wel 1 van de minst fizzy recto's die ik heb geprobeert. Achteraf gezien had ik de recto kunnen houden maar toen was het gewoon niet handig gezien ik geen band had en ik toch graag een financiele backup wil hebben.
Kwa sound is het toch wel mark III>DC-2, recto. Kwa gemak van instellen is de DC-2 king of the hill en staat de mark III helemaal onderaan
@LesPaul1612: goed doorsparen en handig om gaan met verkoop en inkoop. Als de recto niet alle elco's had opgeblazen en mijn mark III niet bijna was uitgefikt had ik makkelijk winst kunnen draaien, nu heb ik wat bij moeten leggen tov de zooi waarmee ik begon. Mesa's hoeven niet duur te zien, die dc-2 koste me 550 euro. Ik weet niet wat de recto's doen maar toen zaten ze rond de 1100 euro
- Marshall JCM 800 2204 + 1960B G12-65
- Mesa Boogie Stiletto Deuce Stage I + 1936 G12-65
- Marshall JCM 800 2205
M'n HOOK staat in de oefenruimte.
Sorry voor de overbelichting, erg lastig om goede foto's te maken in het donker.
Dat zou ik ook wel eens willen horen. Wat is er geod aan de jouwe? Vol pot voor R2?
De mijne is ook gemod. Er zit ipv de simul class knop een soort van powersoak ingebouwd waarmee je m zachter kan krijgen. Weet niet of ik hiervan sta te springen maar daar ga ik in gebruik nog wel achter komen. Ik kan die mod gewoon uitzetten.
Verder is het een US versie dus zit er een omvormer ingebouwd. Geen losse troep maar gewoon netjes vast geschroefd aan de achterkant.
Het is de medium versie. Eigenlijk wilde ik de korte variant maar toen ik m ging halen hoorde ik m over een boogie thiele cab. Icm met de CAA cab is dat echt veel beter en muzikaler...
Ik schrok zelf wel van deze constatering want de boogie 1x12s waren voor mij altijd de besta cabs die ik gehad heb Eigenlijk wilde ik daar ook weer naar terug.
Nu ik m daarover gehoord heb ben ik niet meer zo rouwig overhet feit dat de top zo groot is... Als blijft het natuurlijk een enorm mooi gezicht zo'n korte top op een 1x12. Een echte kinderstack. En als je m dan aanzet.... GRRRRRRaaaaaaa!!!
Ik ben dus benieuwd wat er aan de jouw is gemod!
Screw you guys, I'm going home!!!!
Favorieten/bladwijzers