Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 5 van 5
  1. #1
    Bert Gitaar
    Guest

    Standaard Welke lijm voor piezo element.

    In me gitaar is het ronde piezo element los gekomen.
    Met welke lijm kan ik dit het beste vast lijmen of is dubbel zijdig plakband hier al goed voor. Door gifte van geluid moet niet gedempt worden door de lijm lijkt me.
    En wat is de beste plek om 'm op te plakken. Of is dit verschillend bij iedere gitaar.

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 mei 2009
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    17.169

    Standaard

    Ergens aan de binnenkant bij de brug lijkt me. Dus hier ongeveer, maar dan aan de binnenkant:



    Kun je met een kleine spiegeltje niet in de klankkast zien waar het gezeten heeft?
    "Meten is weten, gissen is missen"

  3. #3
    Bert Gitaar
    Guest

    Standaard

    Onder de brug binnen in zit wel een ronde plek waarvan ik denk dat ie gezetten heeft. Ik heb 't alleen even vlug bekeken. Op gekruisde laten die op het bovenblad zitten net onder de brug in het midden. Ik heb wel zo'n spiegeltje.
    Ik moet eerst de snaren en elektronica verwijderen maar ik zit de gitaar nog even te testen. Het wordt een hoop gepriegel binnenin. Maar met welke lijm.
    Anders kan ik 't 2x gaan doen.

  4. #4

    Standaard

    Dubbelklevend tape lijkt me het beste. Je weet nooit hoe aggressief de lijm is voor zulke elementjes.

  5. #5
    Bert Gitaar
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door snaarplukker Bekijk bericht
    Dubbelklevend tape lijkt me het beste. Je weet nooit hoe aggressief de lijm is voor zulke elementjes.
    Dan ga ik het daar mee proberen. Bedankt.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top