In me gitaar is het ronde piezo element los gekomen.
Met welke lijm kan ik dit het beste vast lijmen of is dubbel zijdig plakband hier al goed voor. Door gifte van geluid moet niet gedempt worden door de lijm lijkt me.
En wat is de beste plek om 'm op te plakken. Of is dit verschillend bij iedere gitaar.




Met citaat reageren



Favorieten/bladwijzers