Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 42 van 866 EersteEerste ... 3240414243445292142542 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 411 t/m 420 van 8652

Standaard

Ik gebruik ook al een hele tijd een DE7, prima ding hoor
    Vind die indrukbare knoppen behoorlijk handig, verder klinkt hij hartstikke goed, buffer is prima en hij is stevig gebouwd. Niks te klagen, zeker voor dat geld niet.

Senior Member

Standaard

En zondag nog even wat opgehaald:

CryBaby > Alberta > Jekyll & Hyde > DigiDelay > RV3 > DT-10

De RV is de nieuwe aanwinst. Was nog op zoek naar een reverb in pedaalvorm en deze kon ik leuk scoren op marktplaats. Bevalt goed daarvoor. Hij kan veel meer, maar ja, voor delay heb ik de DigiDelay al.

Voorlopig even klaar (of ik moet toevallig tegen een mudhoney oplopen voor een heel aantrekkelijke prijs - laat m'n vriendin het maar niet horen...)
    Turn it up • Bring the noise

Moderator

Music

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tomdiedom Bekijk bericht
    Carbon copy weg, DE7 erop. Degelijk goedkoop apparaat en meer dan voldoende voor mn beperkte delay behoefte.
    DE7 klinkt ook veel natuurlijker dan een CC, maar ja, analoog hè? Liefde maakt blind, maar specs ook soms Leuk boardje.
    "Het is maar een spelletje" - Confucius

Standaard

Hahaha ja klopt, mooi gezegd Mitch

Al moet ik zeggen dat de meest analoog klinkende digitale delay die ik tot nu toe gehoord heb toch die ouwe DOD/Digitech PDS1000 is die ik ook op m'n plank hebben. Hij ruist alleen helaas best een beetje en verder is het ook echt een gaar ding, maar wel lachen

Maar die DE7, één van de betere delays die er te krijgen zijn en spotgoedkoop tegenwoordig.

Senior Member

Standaard

Eigenlijk zijn de meeste pedalen uit de tonelock serie erg goed te pruimen. De ts vind ik bijv. ook erg lekker en de lock knoppen zijn echt briljant idd.
    Mag van mij op elk pedaal!

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mitch Bekijk bericht
    DE7 klinkt ook veel natuurlijker dan een CC, maar ja, analoog hè? Liefde maakt blind, maar specs ook soms Leuk boardje.
    Tsja... Ik vind nog steeds de cc iets beter klinken, maar aangezien ik delay nauwelijks gebruik kan ik beter een goedkopere variant gebruiken. Enig zins mis ik de modulatie in de cc, maar de de7 heeft ook een lekker smerige repeat... uiteindelijk een goede beslissing genomen. De liefde maakt blind opmerking snap ik dan niet. Kleine voetnoot: heb de cc aangeschaft zonder invloed van fora, toen was ik nog niet eens aangemeld bij wat dan ook.
    Overal de7 -> topapparaat. Alleen de tonelock knoppen invoeren op elk effect? Sommige knoppen wil je gewoon bijstellen met je voet!
    Te koop: Helemaal niks!

Senior Member

Standaard

Ik heb Mitch en anderen er wel vaker op betrapt dat ze de CC afzeiken, en ik heb er zelf ook aan meegedaan, maar op bepaalde amps/setups klinkt ie toch echt wel goed, en het "analoge" hoor je er ook wel degelijk in.

Maar waarom je voor een minder klinkende DE7 gaat (geef je zelf min of meer aan), ontgaat me, ook al gebruik je 'm niet veel.
    Mijn phasers b.v. staan ook niet continu aan, maar ik zou met minder geen genoegen nemen.

Standaard

Gebruik delay live niet echt. Dus de cc ging de deur uit. Alleen thuis kut ik er af en toe mee. En het heeft ook iets met geldgebrek te maken, dus dan komt er een voor een paar tientjes...
    Te koop: Helemaal niks!

Senior Member
    Blog Entries
    1

Standaard

'Geldgebrek is een muzikaal item'
    Ben vergeten wie dat ooit zei, maar hij was muzikant en arm. En had gelijk...
    Ik kreeg vier maten solo, maar heb ze niet gebruikt.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door H.Huisjes Bekijk bericht
    Ik heb Mitch en anderen er wel vaker op betrapt dat ze de CC afzeiken, en ik heb er zelf ook aan meegedaan, maar op bepaalde amps/setups klinkt ie toch echt wel goed, en het "analoge" hoor je er ook wel degelijk in.

Maar waarom je voor een minder klinkende DE7 gaat (geef je zelf min of meer aan), ontgaat me, ook al gebruik je 'm niet veel.
    Mijn phasers b.v. staan ook niet continu aan, maar ik zou met minder geen genoegen nemen.
    Blijkbaar vinden sommige mensen de DE7 dus beter klinken dan de CC.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten