Ik vind die Warmoth dingen lang niet allemaal mooi, maar gelukkig heeft iedereen zijn eigen idee over wat hij of zij mooi vindt. Dat is maar goed ook, anders zou iedereen op dezelfde gitaar spelen.....
Wat betreft houtsoorten vind ik het allemaal niet zo boeiend. Ik snap het esthetische maar hoe sommige mensen lyrisch kunnen kwelen over hout en toon...vooruit, iedere gek heeft zijn gebrek. Alhoewel ik soms wel eens betwijfel of men echt wel weet waar men dan over praat (in zijn algemeenheid) of dat het een kwestie is van interessant lopen doen.
De roep die hier klinkt naar audio is toch wel begrijpelijk, zeker gezien het vuur en de gedrevenheid waarmee je er kond van doet. Dat wekt nu eenmaal nieuwsgierigheid op! Ik ben ook wel benieuwd hoe dat nou klinkt, maar je hebt al uitgelegd waarom niet.
Doe vooral je ding, als je gelukkig wordt van een gitaar met allerlei moeilijke houtsoorten en je kunt het betalen waarom niet. Ik heb zelf ook wel en gitaartje teveel, en als ik daar een reden voor moet geven? Omdat het kan. Simpel.
Ik ben in ieder geval benieuwd naar het resultaat, nieuwe gitaarfoto's zijn per definitie rete interessant.
Favorieten/bladwijzers