Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 38 van 867 EersteEerste ... 2836373839404888138538 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 371 t/m 380 van 8664
    Senior Member

Standaard

Aah, handig zo is het allemaal een stuk kleiner
    upcoming gigs van Bareknuckle:
    Binnenkort wel weer eens een keertje ergens in de buurt.
    Te koop:PRS SE Santana | PM bij interesse

Standaard

Ik vind het eigenlijk nog te groot.

Btw, de chiwahwah gisteren voor het eerst tijdens een concert gebruikt en het was wennen. Niet alleen is de bediening net anders, maar de slag is vooral kleiner en het effect lijkt daarbij niet echt geleidelijk over de 'pedaalweg' te zijn verdeeld. Vergelijk het maar met het gaspedaal van een auto dat bij het eerste intrappen niet zo heel veel veel doet, maar voorbij een bepaald punt opeens bijna al het vermogen aanspreekt.

Maar al met al was ik er best tevreden mee.
    Laatst gewijzigd door peter_heijnen; 28 april 2011 om 11:28
    Privacy is geen luxe. Het is een wapen waarmee mensen zich in de toekomst kunnen verdedigen tegen instanties en regeringen die niet langer handelen in het belang van het volk. Onder het mom van ‘terrorisme’ en ‘criminaliteit’ worden ons steeds meer vrijheden afgenomen. Het is tijd om dit een halt toe te roepen.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door peter_heijnen Bekijk bericht
    Ik vind het eigenlijk nog te groot.

Btw, de chiwahwah gisteren voor het eerst tijdens een concert gebruikt en het was wennen. Niet alleen is de bediening net anders, maar de slag is vooral kleiner en het effect lijkt daarbij niet echt geleidelijk over de 'pedaalweg' te zijn verdeeld. Vergelijk het maar met het gaspedaal van een auto dat bij het eerste intrappen niet zo heel veel veel doet, maar voorbij een bepaald punt opeens bijna al het vermogen aanspreekt.

Ha Peter, ik heb ook een ChiWaWa. Qua geluid prima, maar als ik een heel nummer moet wah-en branden de spieren van m'n scheenbeen behoorlijk.... ik denk stiekem toch aan het terugplaatsen van m'n Vox....
    Soul, funk & jazz: www.tracintracy.com

Senior Member

Standaard

Klein is fijn! Plankje kan zo achterin mijn combootje, kabels en ev extra pedaal passen er ook nog bij, dus geen extra tas of koffertje meer nodig.

helemaal mee eens, hoe minder pedalen hoe beter!!

Senior Member

Standaard

dat had ik ook een beetje met de Chiwahwah die ik had. Ik vond de bediening niet fijn en ik vond hem ook te dun klinken. Echt vloeiende wahs kreeg ik er niet uit.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Little Jay Bekijk bericht
    Ha Peter, ik heb ook een ChiWaWa. Qua geluid prima, maar als ik een heel nummer moet wah-en branden de spieren van m'n scheenbeen behoorlijk.... ik denk stiekem toch aan het terugplaatsen van m'n Vox....
    Ja herkenbaar en ook moet ik bekennen dat mijn byoc wah vetter klinkt, maar toch zet ik nog maar even door met de chi-wah want het gemak van de kleine plank weegt voor mij zwaar!

Vanavond weer gespeeld en wat mijn toch wel erg bevalt is dat je de wah niet meer hoeft aan of uit te zetten, gewoon erop gaan staan en later weer eraf, gaf me bij een paar plekken meer tijd en ruimte en dus rust.

@ Apekop: heb je hem nog of ben je alweer terug naar je 'gewone' wah?

Ik zat vanavond in de auto trouwens nog te denken, het grote verschil met 'gewone' wahs is niet het formaat maar de positie van het scharnierpunt. Hoe zou het zijn als je een wah hebt in het formaat chi-wah, maar dan met het scharnier op de 'normale' plek?
    Privacy is geen luxe. Het is een wapen waarmee mensen zich in de toekomst kunnen verdedigen tegen instanties en regeringen die niet langer handelen in het belang van het volk. Onder het mom van ‘terrorisme’ en ‘criminaliteit’ worden ons steeds meer vrijheden afgenomen. Het is tijd om dit een halt toe te roepen.

Senior Member

Standaard

@ Apekop: heb je hem nog of ben je alweer terug naar je 'gewone' wah?
    Ik heb hem niet meer. Ik vond de sweep niet fijn en het geluid te dun. Het formaat is natuurlijk wel erg handig maar het moet niet ten koste gaan van de sound anders houdt het voor mij op.

Standaard

Kan ik me zeker iets bij voorstellen, ik geef de wah sound zelf een voldoende. De buffer ben ik erg blij mee, en ook het gegarandeerde uitblijven van potmeter gekraak, daar kon ik ook zo moe van worden.

Senior Member

Standaard

Al een paar maanden is dit mijn "pedalboard", bevalt me nog steeds prima.

Senior Member

Standaard

Strak afgewerkt man! Zelf gemaakt?
    "Till I Cadillac"

Zoekt een setje TV Jones of Filtertrons

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten