Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 422 van 622 EersteEerste ... 322372412420421422423424432472522 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 4.211 t/m 4.220 van 6220
    Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pepe Bekijk bericht
    Ja, dat is er eentje. De legendarische Japanse Les Pauls zijn in feite 2 merken, de Tokai Reborns/Love Rock en de Greco Super Reals/Mint collection.
    Een Tokai LS80 is nog NET te betalen maar daarboven gaat het snel omhoog met de bedragen, dat is niet leuk meer.
    De Orvilles, Burny's en Navigators zijn ook niet slecht maar deze series komen nog uit de tijd dat de Japanners iets te bewijzen hadden.

Zelf uit Japan gehaald? Of van onze Frans/Engelse vriend?
    Een man vlakbij Manchester had deze Reborn Old te koop staan en ik kon een schoolreünie in York gelukkig combineren met een meeting met de verkoper in hartje Manchester. Op zijn verzoek een paar Gibson customshoppers ernaast, deal was vrij snel gemaakt en daarna natuurlijk naar de pub gegaan!

Hoewel hij nog fatsoenlijk afgesteld moet worden en volgens sommigen de standaard pickups niet bepaald de beste zouden zijn, ben ik er erg blij mee. Hij heeft gewoon dat geluid waar ik tijden naar op zoek was. Ik las in een bericht laatst dat jij een Greco Super Real hebt..?

Senior Member

Standaard

Ik heb nog een Super Real strat, ik heb ook een 1980 SR Les Paul gehad maar verkocht. Het lag niet aan de gitaar, ik speel gewoon geen muziek voor een Les Paul, ik heb nog een R6, dat is genoeg.
    Ik kreeg een tijdje geleden een mail van degene die hem had gekocht, hij had de gitaar naar een gitaarbouwer gebracht, die werd helemaal enthousiast en dat wilde hij me toch even laten weten. Symphatiek.

Maar veel plezier ermee, ik ben niet snel jaloers maar...

Moderator

Music

Wauw Emiel, prachtig! Blijkbaar hebben we die LP meeting te vroeg gehouden
    "Het is maar een spelletje" - Confucius

Senior Member

Standaard

Hier mijn 'Les pauls' ook eens posten, mijn Epiphone Les Paul Custom heb ik nu een dik jaar en half, en de Washburn Idol Custom Shop van deze ochtend

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mitch Bekijk bericht
    Wauw Emiel, prachtig! Blijkbaar hebben we die LP meeting te vroeg gehouden
    We kunnen eind dit jaar gewoon meeting #2 houden? Voor mij wordt het dan ook wat makkelijker, ik ga waarschijnlijk vanaf aug/sep een master volgen in Rotterdam. Lex, Tristan en iels hebben dan vast hun LP's/ES335 op volle oorlogssterkte. Die mooie bronzen Authority van Ewout mag van mij ook wel langskomen..

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door E-J Bekijk bericht
    Ik quote hem lekker nog een keer!

Mag ik even zeggen, KE-WIJL!
    "Till I Cadillac"

Zoekt een setje TV Jones of Filtertrons

Moderator

Music

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door E-J Bekijk bericht
    We kunnen eind dit jaar gewoon meeting #2 houden? Voor mij wordt het dan ook wat makkelijker, ik ga waarschijnlijk vanaf aug/sep een master volgen in Rotterdam. Lex, Tristan en iels hebben dan vast hun LP's/ES335 op volle oorlogssterkte. Die mooie bronzen Authority van Ewout mag van mij ook wel langskomen..
    You're damn right. Ik heb intussen ook reflector knobs op mijn LP, maakt ook een groot verschil
    "Het is maar een spelletje" - Confucius

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mitch Bekijk bericht
    You're damn right. Ik heb intussen ook reflector knobs op mijn LP, maakt ook een groot verschil
    Ja tooooooooooone. Wat voor treble bleed heb jij op je LP trouwens? Mijn LP heeft CTS pots en 'moderne' bedrading geloof ik maar hij verliest hoog bij het terugdraaien.

Senior Member
    Blog Entries
    1

Standaard

ik vind het raar dat zoveel mensen last hebben van verlies van hoog als je je volume terugdraait o pje gitaar. ik heb daar last van op wellicht 2 van mijn 25 les pauls. en ik gebruik alleen maar CTS pots met de metalen schacht, en geen treblebleeds.

Senior Member

Standaard

Eindelijk 's een goeie foto van mijn Gibson Les Paul Standard HB 2004:

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten