Muziek: https://soundcloud.com/cageman-2
upcoming gigs van Bareknuckle:
Binnenkort wel weer eens een keertje ergens in de buurt.
Te koop:PRS SE Santana | PM bij interesse
Het hele gebeuren is in zijn totaal inderdaad wat stiller geworden. Vooral de sweep van de phaser hoor je niet meer als je niet speeltWel moest ik met de phaser even puzzelen waar ik hem neer moest zetten, omdat als hij te dicht bij de powersupply in de buurt staat, de LFO stopt, en hij dus niet phased.
Muziek: https://soundcloud.com/cageman-2
Yeah!!!
![]()
Te koop: Helemaal niks!
Yeah!
Leuk spul zo man, daar kun je best wat sound uit halen
Maar die H&K is echt wel huge![]()
![]()
"Till I Cadillac"
Zoekt een setje TV Jones of Filtertrons
Inderdaad, one huge mofo, was ook even bang dat ik de tas niet meer dicht zou krijgen, dat gaat gelukkig makkelijk.
Te koop: Helemaal niks!
Klein is fijn! Plankje kan zo achterin mijn combootje, kabels en ev extra pedaal passen er ook nog bij, dus geen extra tas of koffertje meer nodig.
Chiwahwah is vanochtend binnengekomen, alleen dus nog maar thuis gehoord. Eerste indruk: sound is ok, bediening is wennen. Vanavond de vuurdoop in het theater.
![]()
Privacy is geen luxe. Het is een wapen waarmee mensen zich in de toekomst kunnen verdedigen tegen instanties en regeringen die niet langer handelen in het belang van het volk. Onder het mom van ‘terrorisme’ en ‘criminaliteit’ worden ons steeds meer vrijheden afgenomen. Het is tijd om dit een halt toe te roepen.
Oeh klein! Wat is die unit links onder?
upcoming gigs van Bareknuckle:
Binnenkort wel weer eens een keertje ergens in de buurt.
Te koop:PRS SE Santana | PM bij interesse
Dat is mijn 80's box.
Dwz byoc rat/chorus/pingpongdelay, maar dan samen in een behuizing.
Privacy is geen luxe. Het is een wapen waarmee mensen zich in de toekomst kunnen verdedigen tegen instanties en regeringen die niet langer handelen in het belang van het volk. Onder het mom van ‘terrorisme’ en ‘criminaliteit’ worden ons steeds meer vrijheden afgenomen. Het is tijd om dit een halt toe te roepen.
Favorieten/bladwijzers