Topspul Nock! Hoe lang gaat het zo blijven? XD
Ik moet ook nog een echte wielen onder mijn onderste rack gooien. Maar het karretje doet het vooralsnog prima.
Hihi. Geen idee ho9e lang het zo gaat blijven... Ik heb nog een Lexicon MPX G2 mer R1 liggen waar ik me in aan het verdiepen ben. Als dat werkt zoals ik wil en ik kan er een beetje mee overweg kan het zijn dat ie de Intellifex gaat vervangen maar het kan best zijn dat de Intellifex toch beter klinkt en dan moet de LExicon veld ruimen. Ik neem er lekker de tijd voor. In de tussentijd gaat mn rackje gewoon zo gebruikt worden.
De sound is echt killer. Heel simpel maar enorm doeltreffend.
Ik gebruik 3 kanalen van mn CAE verspreid over 5 PC's
daarnaast heb ik 7 CC's die ik gebruik die Chorus, 3 delays, reverb en het volume gaan regelen.
Screw you guys, I'm going home!!!!
Mooi spul...
Ik heb er maar 1 nodig. Het liefste de Lexicon vanwege de hoeveelheid mogelijkheden maar ik wil totaal geen concessies doen aan de tone. Samen er in heeft voor mij geen meerwaarde. Wel meer kabels, meer adapters en plaatsen waar het fout kan gaan.
Ik wil het zo simpel mogelijkhouden.
Nou ja heb je favoriete effecten in beide. Ik heb zelf mijn bovenstaande toestellen allebei nog niet gehoord, maar ik kan me voorstellen dat ze ontzettend goed klinken. De G-Major zou dan vooral voor de routing/flexibiliteit blijven: digital out naar de M2000 en analog out naar een mixer. Dan vanuit de M2000 analog out naar dezelfde mixer zodat ik een parallelle delay heb zonder extra AD/DA converters. Parallelle delay is mijn favoriet en ik hou wel van het gefrut met gear.
Dat wil ik geloven
Er zitten 2 Eminence speakers in. Een Governor en de naam van die andere ben ik even kwijt. Ik dacht een Wizard maar weet het nietmeer zeker...
Mooi Nocki!!
Ja da's een wizard!
Favorieten/bladwijzers