Het nummer is hetzelfde, de titel is hetzelfde... Iets te toevallig he
Metallica's Creeping Death stond in 1984 op Ride the Lightning. Shattered Realm bestaat al ongeveer 10 jaar te lang... Welk is het origineel, is dat een grap?
MS
Het nummer is hetzelfde, de titel is hetzelfde... Iets te toevallig he
Metallica's Creeping Death stond in 1984 op Ride the Lightning. Shattered Realm bestaat al ongeveer 10 jaar te lang... Welk is het origineel, is dat een grap?
MS
Jakkes.
MS
wat heeft dit met stelen te maken? :P ik bedoel, zelfde titel , zelfde text, had zoiets niet iets als de naam coveren?
edit: lang leven CPeX!
Official Member of the Gun Guitars Owners Association
Voor de Opeth fans onder ons:
En dit is het origineel:
(skip even naar 4:15)
Dit is echt letterlijk schaamteloos uit het nummers geknipt er gebruikt voor een nieuw nummer.
Gitaren: Epiphone Wilshire RI, Vintage AV3P
Versterker: Egnater Tweaker 15H, Ibanez TSA112C
Effects: EHX MM Hazerai
Ben op zoek naar effectpedalen: Reverb
Ik heb al eens eerder twee nummers van sum 41 hier gepost die schaamteloos gejat waren. En toen liet een vriend van me dit filmpje zien:
http://www.youtube.com/watch?v=Pk3dmcN-XJQ
Sommige nummers zijn wat vergezocht, maar het grootste deel is echt schaamteloos gejat. Ik snap niet hoe ze er mee wegkomen.
Te koop:
Hughes & Kettner Duotone 100W buizentop
Kool & Elfring 2 x 12" cabinet (Celestion Vintage 30)
Blackstar DistX buizendistortion in goede staat, incl adapter
die misselijke Hendrix heeft ook hier en daar wel wat van mij gejat
zo is Purple Haze letterlijk gejat van mijn hit uit 1989, "De kuikens van tante Jozefien"
(de oudere leden kennen hem misschien nog wel? "De kuikens van tante Jozefien,die laten de kippen eens wat zien! En van je taaaa ra, taaara, ratatatataaaa! Allemaal!!")
Laatst gewijzigd door JGD; 2 mei 2011 om 19:58
Gezocht:
Peavey Triple X
Heb je er eentje, inleveren!!
Favorieten/bladwijzers