Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 29 van 866 EersteEerste ... 1927282930313979129529 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 281 t/m 290 van 8652

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kim Wilson Bekijk bericht
    Ze zijn er wel (vaak dubbel of drievoudig), zoals hier op mijn board:

En anders moet je op zoek naar een verlengsnoertje met zo'n platte contrastekker. Die knip je eraf, even draadjes solderen en klaar.
    Die screamer is de enige die ik echt mis van die collectie BYOC pedalen die ik had
    Screw you guys, I'm going home!!!!

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mike999999999 Bekijk bericht
    Wat doet zo'n 65 deluxe reverb pedaaltje nu eigenlijk precies met jou geluid?
    mijn Henriksen Jazz Amp is redelijk clean/donker, maar kan wel droog worden afgesteld;
    de '65 Deluxe Rev. zorgt dat ik een redelijk dynamisch crunch/scheurmogelijkheid heb ( te regelen d.m.v. volumeknop of volumepedaal, qua gain/oversturing).. tevens een prima tremolo erin + een lekkere reverb.
    ik gebruik 'm in big band of jazzcombo als '2e kanaal' of voor de meer bluesy-stukken..

als ik eerlijk ben, zou de FDR-1 + Flashback me al een erg gelukkig man maken..
    Godin '04 LGX-SA, Tokai '86 Partscaster, S. Cortez CS-240 -> Zoom G3
    Boss FZ-5>K's90>Clyde McCoy RI Wah>Maxon SD9>Danelec CTO-1>Arion SCH-1>Zoom CDR-70 / Marshall Blues Breaker mk1>Zoom G3
    Te koop: ...

Senior Member

Standaard

Hoe werkt dat met die tremelo (en reverb), kun je die los in/uitschakelen? Morgen komt er als het goed is een aanvulling op mijn boardje (meer nieuws dan), en dan is mijn laatste stap nog iets in de richting van een tremelo of zo. Als dat mooi gecombineerd kan worden met een reverb en eventueel een randje... oftewel: interessant pedaaltje.
    Turn it up • Bring the noise

Standaard

Uploaded with ImageShack.us

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nak Bekijk bericht

Uploaded with ImageShack.us
    what the..... ?
    Boss FZ-5>K's90>Clyde McCoy RI Wah>Maxon SD9>Danelec CTO-1>Arion SCH-1>Zoom CDR-70 / Marshall Blues Breaker mk1>Zoom G3

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bat Bekijk bericht
    Hoe werkt dat met die tremelo (en reverb), kun je die los in/uitschakelen? Morgen komt er als het goed is een aanvulling op mijn boardje (meer nieuws dan), en dan is mijn laatste stap nog iets in de richting van een tremelo of zo. Als dat mooi gecombineerd kan worden met een reverb en eventueel een randje... oftewel: interessant pedaaltje.
    trem en reverb stel je tegelijkertijd in met het 'amp' gedeelte: een dubbele concentrische pot (binnenring = tremolo, buitenring = reverb), je schakelt ze dus niet los in/uit.
    je kan de tremolo (of 'vibrato' ) wel via tap-tempo (pedaal paar sec ingedrukt houden) regelen, dus je kan 'm eerst snel instellen, en daarna wat meer subtiel kabbelend (maar nooit 'uit' )

omdat het pedaal een versterker 'nadoet', was het blijkbaar niet logisch om reverb/vibrato nog los aan/uit te zetten:
    of de amp staat aan met vooringestelde vibrato/reverb, of de amp staat ' uit' ..
    misschien dat er iets digitaals te modden valt, maar ik buk me gewoon even om de vibrato/reverb wat lager te zetten/weg te draaien...

Senior Member

Standaard

Mooi board! Wat is die blauwe rakker eigenlijk? (Naast de boost)

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr. Dynamite Bekijk bericht

Dat was hoe hij er vorige week nog bij stond, nu ligt de plaat te drogen in een mooi likje verf, patchbay is zo goed als gereed.

To be continued..

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nitefly7 Bekijk bericht
    trem en reverb stel je tegelijkertijd in met het 'amp' gedeelte: een dubbele concentrische pot (binnenring = tremolo, buitenring = reverb), je schakelt ze dus niet los in/uit.
    je kan de tremolo (of 'vibrato' ) wel via tap-tempo (pedaal paar sec ingedrukt houden) regelen, dus je kan 'm eerst snel instellen, en daarna wat meer subtiel kabbelend (maar nooit 'uit' )

omdat het pedaal een versterker 'nadoet', was het blijkbaar niet logisch om reverb/vibrato nog los aan/uit te zetten:
    of de amp staat aan met vooringestelde vibrato/reverb, of de amp staat ' uit' ..
    misschien dat er iets digitaals te modden valt, maar ik buk me gewoon even om de vibrato/reverb wat lager te zetten/weg te draaien...
    Hmm, nog even over nadenken dan maar. Meestal heb ik eigenlijk de hele tijd wat reverb in mijn geluid zitten en tremelo lijkt me voor sommige dingen wel leuk, het leek me wel handig om dat in 1 pedaaltje gecombineerd te hebben (reverb in pedaalvorm om niet afhankelijk te zijn van mijn eigen amp). Maar of dit handig is...
    Turn it up • Bring the noise

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FrankC Bekijk bericht
    Mooi board! Wat is die blauwe rakker eigenlijk? (Naast de boost)
    Thanks . Dat is een soort hybride van een tubescreamer/bluespro, zelfbouw.
    In grote lijnen gewoon een ts dus
    "Till I Cadillac"

Zoekt een setje TV Jones of Filtertrons

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nitefly7 Bekijk bericht
    what the..... ?

ik dacht ook zoiets !!!

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten