Yep een American Special , had ik nog niet gezien ,maar dan vraagt hij nog 600 teveel.
Gitaar is dus niets mis mee,maar de prijs is eh,"belachelijk hoog" .
edit: dat van die knip/plak/knutsel gitaar neem ik terug (slik).
Yep een American Special , had ik nog niet gezien ,maar dan vraagt hij nog 600 teveel.
Gitaar is dus niets mis mee,maar de prijs is eh,"belachelijk hoog" .
edit: dat van die knip/plak/knutsel gitaar neem ik terug (slik).
Laatst gewijzigd door Hendriks; 7 april 2011 om 15:57
inderdaad de prijs is vrij ambitieus![]()
life sucks and then you die
http://www.gitaarnet.nl/forum/showth...=1#post2610102
Hij snapt het donders goed. Iemand die onterecht een Fender logo gebruikt verdiend volgens enkelen hier eigenlijk de doodstraf. Het oneigenlijk gebruik van een Marshall logo op een (mogelijke) eigenbouw cab zou je dan dezelfde reacties verwachten. Maar die heren zijn kennelijk met vakantie of zoiets. Of ze meten echt met twee maten![]()
For sale. Roger strat by Duesenberg (voorheen Diego). Nog als nieuw, halve prijs. PM voor info en pics.
Worden er een keer geen pek en veren gebruikt, maar op goed onderbouwde manier uitgelegd dat het geen echte is, is het nog niet goed.
Is dat nou leuk, zo'n persoonlijke missie om het ongelijk van een ander te bewijzen?
Persoonlijk glijden mijn gedachten steeds weer terug naar de kleuterklas, met dat irritante meisje dat steeds de juf vertelde wie er nu weer allemaal niet op zat te letten.
Turn it up • Bring the noise
Je snapt dat morgen iemand komt vragen waarom jij op google naar een plaatje van een klein meisje zocht, hè?![]()
Turn it up • Bring the noise
Favorieten/bladwijzers