Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 20 van 867 EersteEerste ... 1018192021223070120520 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 191 t/m 200 van 8664
    Senior Member

Standaard

Haha, goeie, die "schizofrene wezens".

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tomdiedom Bekijk bericht
    Ja inderdaad! Simpel maar toch eenvoudig, daar streef ik altijd naar!
    En even een haakse plug in de cc proppen is geen slecht idee. Zag achteraf dat het geen handige situatie is...
    Waarom vervang je die Burkey niet voor een 1Spot of een Godlyke adapter?
    Ik denk zelfs dat zo'n cheapo Thomann adapter de boel makkelijk kan trekken.
    Zo'n adapter kun je misschien zelfs wel kwijt onder je PT?

Ennuuuh, je hebt de Carbon Copy dus gewoon gehouden?
    Was je het zat, al die mensen die voor een prikkie dat ding van je wilden overnemen?

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door H.Huisjes Bekijk bericht
    Haha, goeie, die "schizofrene wezens".

Waarom vervang je die Burkey niet voor een 1Spot of een Godlyke adapter?
    Ik denk zelfs dat zo'n cheapo Thomann adapter de boel makkelijk kan trekken.
    Zo'n adapter kun je misschien zelfs wel kwijt onder je PT?

Ennuuuh, je hebt de Carbon Copy dus gewoon gehouden?
    Was je het zat, al die mensen die voor een prikkie dat ding van je wilden overnemen?
    Burkey vervangen zit ik inderdaad over te denken. Ik heb sowieso een one-spot thuis, dus even een repetitie of 2 plus optreden testen of er niet te veel ruis ontstaat. Denk het eerlijk gezegd niet. Als dat goed gaat is het houden van de six niet echt gerechtvaardigd, heb namelijk alleen de blues pro op 18 volt draaien... Alleen kan je een one-spot niet onder de mini kwijt denk ik.

Carbon copy heb ik uiteindelijk gehouden, prijsverschil was me te groot. Zat er eerst aan te denken om een flashback op te halen, maar dat is natuurlijk ontzettende GAS. Blij dat ik het niet gedaan heb want zo veel gebruik ik delay ook niet om het maximale potentiaal uit de FB te halen. En dat de cc wat donkerder en subtieler is bevalt me wel. Mengt lekker in de mix.

Senior Member

Standaard

Zo, board klaar.

Eerst het vooronder: deze ruimte zit onder de verhoging en biedt plaats aan de bekabeling die door een aantal gaten bij de pedalen terecht komt. Rechtsboven zijn ook de ingangen voor de kabels te zien die ik er dus aan de zijkant in kan steken.

En dan het uiteindelijke resultaat:

Rechtsboven het voedinggebeuren, in feite een inbouwstopcontact. Achterin een chassisstekker waar ik een apparaatsnoer in kan steken om de boel zo aan de 230 te brengen. Het is ook meteen het deel waar ik niet tevreden over ben: ondanks meerdere keren meten heb ik me een centimeter vergist. Oftewel: de adapters kunnen niet blijven zitten als ik de deksel er op wil doen... Op termijn ga ik dat anders doen: zit te denkten aan een onespot onder de verhoging, moet waarschijnlijk passen als ik een mooie platte contrastekker voor eurostekkers kan vinden. Boel is afgewerkt met een deurmat die inderdaad prima werkt als "lussenklittenband".

Pedalen: Dunlop CryBaby > Visual Sound Jeckyll & Hyde > Digitecht DigiDelay > EH Nano Clone > Korg tuner. Gevoed door een Boss adapter & een aparte merkloze voeding voor de Nano Clone die daar kieskeurig in is blijkbaar. Ben nog op zoek naar een overdrive voor subtiele randjes en dan is er nog plek voor 1 pedaaltje. Mooi zat ook.
    Turn it up • Bring the noise

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jaguwar Bekijk bericht
    de laatste incarnatie!

Cool! Hoe is die Micro vibe? Ik heb er eentje onderweg, ben erg benieuwd

@Bat: vet systeem zo, heb je daar nou ook zon euro aansluiting voor de stekkerdoos?
    "Till I Cadillac"

Zoekt een setje TV Jones of Filtertrons

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr. Dynamite Bekijk bericht
    @Bat: vet systeem zo, heb je daar nou ook zon euro aansluiting voor de stekkerdoos?
    Er zit er zo eentje in:

Turn it up • Bring the noise

Senior Member

Standaard

Burkey vervangen zit ik inderdaad over te denken. Ik heb sowieso een one-spot thuis, dus even een repetitie of 2 plus optreden testen of er niet te veel ruis ontstaat. Denk het eerlijk gezegd niet. Als dat goed gaat is het houden van de six niet echt gerechtvaardigd, heb namelijk alleen de blues pro op 18 volt draaien... Alleen kan je een one-spot niet onder de mini kwijt denk ik.
    OK, 18 V gaat niet lukken idd met een 1Spot.
    Wat betreft het monteren van een 1Spot onder de mini, met een patte contra stekker misschien?
    Edit: Ik gebruik zelf een verlengkabeltje bij mijn adapter. 2 stekkertjes en een paar meter draad aan elkaar solderen, klaar.

Carbon copy heb ik uiteindelijk gehouden, prijsverschil was me te groot. Zat er eerst aan te denken om een flashback op te halen, maar dat is natuurlijk ontzettende GAS. Blij dat ik het niet gedaan heb want zo veel gebruik ik delay ook niet om het maximale potentiaal uit de FB te halen. En dat de cc wat donkerder en subtieler is bevalt me wel. Mengt lekker in de mix.
    Ja, GAS. Ik weet er alles van.
    Ik heb de FB wel gekocht, was natuurlijk ook een GAS-aanval, maar ik heb er geen spijt van. Als ik wil kan ik er lekker mee experimenteren.

Senior Member

Standaard

Uploaded with ImageShack.us

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door H.Huisjes Bekijk bericht
    OK, 18 V gaat niet lukken idd met een 1Spot.
    Wat betreft het monteren van een 1Spot onder de mini, met een patte contra stekker misschien?
    Edit: Ik gebruik zelf een verlengkabeltje bij mijn adapter. 2 stekkertjes en een paar meter draad aan elkaar solderen, klaar.
    Gearmanndude says no: http://www.youtube.com/watch?v=SrtwyGaIg1E vanaf 4:30... helaas.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Aca Ilic Bekijk bericht

Uploaded with ImageShack.us
    How beautiful!!!
    Allemaal top-pedalen! WOWOWOWOWOWOW

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Matthijs24 Bekijk bericht
    How beautiful!!!
    Allemaal top-pedalen! WOWOWOWOWOWOW
    thanks Mathijs...:-)