Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 16 van 867 EersteEerste ... 614151617182666116516 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 151 t/m 160 van 8664

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door humbucker Bekijk bericht
    Kan ik inkomen! Kan je me eens vertellen hoe vergelijkbaar/verschillend die reezafritzhuppeldepup is ivm die mudhoney?
    Ze zijn erg verschillend. Die reezafratzitz is meer open en transparant, meer overdrive. Hij kan ook redelijk klinken als een overstuurde buizenamp, maar kan ook wel smerig worden. De mudhoney is minder transparant en spettert echt op maximale gain, het is meer een distortion en heeft meer compressie. Hij kan zelfs richting queens of the stone age gaan. Beide vind ik ze hun nut hebben. Ik heb net een nieuwe amp (AC30HWH) en moet ze nog uitgebreid testen. Maar beide zijn blijvertjes

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Cageman Bekijk bericht
    Vet bord! hoe bevalt die hardwire reverb?
    Bevalt erg goed. Ik gebruik hem vooral voor over the top reverb gebruik, dus spacey cleane stukken i.c.m. de echobox. Ik gebruik ook dan meestal de plate setting. Enige nadeel vind ik, is dat ie het minst makkelijk aan/uit trapt van alle pedalen. reverse, modulate en gated settings gebruik ik nooit. Ik kan er niet echt iets mee.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zeiler Bekijk bericht
    laag? maar dan geburik je 'm normaal gezien als boost? Ik heb hem altijd op dit nveai. gain en level op circa 9 uur, tone op half 2...
    Ik ook, met de boost aan. volume gaat normaal alleen iets hoger, zeg maar 3 uur, half 4

Standaard

Hmm, volume op 9u is toch een afzwakking van het signaal? Tenminste bij mijn Mudhoney toch. Die begint pas te boosten na 12u. Ik heb wel de allereerste versie, met het oude trex logo. Misschien dat dat er iets mee te maken heeft.
    Ik gebruik hem als high gain pedaal met de boost aan

Standaard

Hmm, volume op 9u is toch een afzwakking van het signaal? Tenminste bij mijn Mudhoney toch. Die begint pas te boosten na 12u. Ik heb wel de allereerste versie, met het oude trex logo. Misschien dat dat er iets mee te maken heeft.
    Ik snap dat ook niet precies. Op 12 uur is het volume verhouding 1:1

Dus wat er ingaat moet er ook met hetzelfde volume uitgaan. Ik ben nu 6 uur trots eigenaar van mudhoney en als ik hem op 12 uur zet krijg ik een dikke boost tov clean. Op 9 uur is het volume bij ongeveer gelijk aan clean volume.

Heb nog niet veel geëxperimenteerd thuis. (Ik wilde vandaag spelen, maar toen belde de buurvrouw of het wat zachter kon, want de kleinkinderen sliepen. haha. Tja het is wat als je in een voor de oorlogs huis woont...)
    Maar wat ik nu al een minpunt vind is dat boost knopje, ik vind de boost een top functie. Maar waarom zo'n pietluttig knopje. Je zou haast overwegen om hem te modificeren en een goeie knop erop te zetten die je met je voet kan intrappen.
    Laatst gewijzigd door ThaBluesBreaker; 31 maart 2011 om 19:19

"When the power of love overcomes the love of power, the world will know peace." - Jimi Hendrix

Senior Member

Standaard

Zie Mudhoney II
    Te koop: Modtone Powerplant (+1 9V AC uitgang)

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door EJPostema Bekijk bericht
    Klopt, maar idd geisoleerde outputs en erg veel ma's voor het geld
    Is ook goed aan te passen (outputs zijn variabel van 12-19 volt) etc etc

Gewoon een top ding. En dat hij zo groot is neem ik maar voor lief. Voor 40 euro hoor je mij niet klagen

En ja met dit board past hij er prima op :'p
    Kan zo'n ding ook 2 Eventide stompboxes tegelijk voeden? Die hebben elke zo'n 600mA nodig?

Joost
    Haar strat, Gibson Les Paul Standard, Suhr Tele
    Suhr PT100 signature edition

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chiel Bekijk bericht
    Vorig weekend mijn "wil maar één keer lopen" setup afgemaakt. Te gek voor kleine gigs en invalklusjes! In de ene hand m'n combo, in de ander het pedalboard en gitaartje op de rug (uuh, ja ik ben lui).

Enorm veelzijdig en echt een kick-ass sound op elk volume!
    Chiel,

waar wordt alles mee gevoed?

Joost
    Haar strat, Gibson Les Paul Standard, Suhr Tele
    Suhr PT100 signature edition

Moderator

Music

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hell's Engl Bekijk bericht
    Kan zo'n ding ook 2 Eventide stompboxes tegelijk voeden? Die hebben elke zo'n 600mA nodig?

Joost
    CIOKS heeft daar sowieso een nieuwe voeding voor, om ook dat soort stroomslurpers te voeden.
    "Het is maar een spelletje" - Confucius

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jan Buurman Bekijk bericht
    Zie Mudhoney II
    Yup, dat is voor de rijkere gitaristen

"When the power of love overcomes the love of power, the world will know peace." - Jimi Hendrix

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten