haha achja als je het zo bekijkt heb je wel gelijk!
Chain is:
Diamond Compressor -> Paul Cochrane Timmy -> Monsterpiece NPN Jr. -> Blackout Effectors Musket fuzz -> Nick Greer Ghetto Stomp -> Foxrox AquaVibe -> Electro-Harmonix Deluxe Memory Man -> Strymon El Capistan.
die musket ziet er echt heel vet uit
Te Koop: - Boss DS-2 Turbo Distortion (ruilen kan ook)
Er is nog ruimte!
Ziet er strak uit hoor, hoe is die Timmy? Die zie je echt werkelijk op elk board uit de states tegenwoordig![]()
"Till I Cadillac"
Zoekt een setje TV Jones of Filtertrons
@ WtrPlyr
tof pedalenplankje!!! die Musket heeft idd een vette look
!
gaat die ruimte nog gevuld worden of is dit omdta je ene te grote tas had!? (Toevallig zo'n Thomann tas :$)!?
Bedankt voor de complimentjes. In het echt is de Musket nog vetter, de finish heeft glitters enzo
@Dynamite: De Timmy is top. Kan gebruikt worden als clean boost, overdrive en eq en alles door elkaar. Heel transparant, dus als je hem op je clean kanaal met een beetje vervorming gebruikt is het alsof je je eigen versterker op het overdrivekanaal hebt. Is z'n geld zeker waard. Heb er denk ik 130 ofzo voor betaald incl belasting en inklaring.
@zeiler (en Dynamite): Er is inderdaad nog ruimte, maar die gaat waarschijnlijk niet gevuld worden. Heb nog een DL-4 en wat andere pedalen, maar dit is toch wel wat het blijft. Het enige wat nog gaat gebeuren is upgraden of wat pedalen erbij gewoon omdat het leuk is. Ik wordt zenuwachtig van nog meer pedalen. Deze plank heb ik al vanaf het begin dat ik speel dus die was met een brede toekomstvisie gemaakt. Ben dus hard toe aan een nieuwe maar heb geen zin om er geld in te steken. Moet eignelijk ook een fatsoenlijke voeding, gebruik nu een Godlyke. Wil toch iets geisoleerd.
Laatst gewijzigd door WtrPlyr; 20 maart 2011 om 19:02
Favorieten/bladwijzers