Laatste dagen is dit mijn 'board'. De plank eronder moet je er even bijdenken. De rest van de pedalen wordt even niet meer aangeraakt.
![]()
Laatste dagen is dit mijn 'board'. De plank eronder moet je er even bijdenken. De rest van de pedalen wordt even niet meer aangeraakt.
![]()
Wie zegt er iets over één geluid? Er zit nogal een verschil tussen 1 geluid en 16 mogelijk combinaties (of eigenlijk 15 als je clean niet meetelt) + een booster en een EQ.
Ik moet er niet aan denken zoveel pedalen te hebben met optredens, ik heb nu een 1 OD, 1 Distortion en een booster en trap nog wel eens de verkeerde in![]()
als je in de buurt van Groningen woont mag je 'm prima eens komen uitproberen!
ik wil verder nog een Chorus en 't dan 't liefst op een moie Pedaltrain JR, of iig iets met een softbag! Bij thomann
stond een mooie gigbag voor 20 euro, ik denk dat ik die maar ga bvestellen, net zo groot als deze, maar dan niet zo diep én meeneembaar op de fiets!
Groningen beetje ver
@ zeiler welke overdrive is krachtiger die OCD of T Rex?
"When the power of love overcomes the love of power, the world will know peace." - Jimi Hendrix
dat durf ik niet echt te zeggen. HOe ik ze gebruik de OCD. Mijn MUH (kun je ook wel zien aan de settings) gebruik ik voor gewone akkoorden op zowel mijn LP als strat en boost ik met mijn PUP Booster voor solo's...
de OCD gebruik ik (net als de MUH op low output) meer voor powerchords... af en toe voor een solo maar daar kan ik niet zo goed mee overweg... de PUP booster en OCD is ook niet zo'n vette combinatie als de MH en de PUP booster!
de hoge output standen zijn bij mij allebei vrijwel ongegebruikt. ik kan daar weinig mee... Past denk ik ook niet echt in mijn muziekstijl... IK moet wel zeggen dat van de stuk of 10 drives die ik nu intensiever gebruikt heb de MH wel op nummer 1 staat, met afstand... de OCD vind ik veel minder karakteristiek en staat samen met andere pedalen ergens een stukje verder!
Favorieten/bladwijzers