heb je toevallig kleine kinderen, een agressieve stofzuiger of misschien erg lange armen?? Het lijkt mij nogal onhandig dat die strats zo hoog hangen.
heb je toevallig kleine kinderen, een agressieve stofzuiger of misschien erg lange armen?? Het lijkt mij nogal onhandig dat die strats zo hoog hangen.
Zo hoog hangen ze niet?
Gitarist van Delain. Vengeance. Tri-Head.
www.facebook.com/timosomers
Timo Somers uses Aristides Guitars & Koch Amps & Dean Markley Strings.
haha!
ik vroeg mij nog af of ik het erbij zou zetten: "bier: 2 kratjes hertog Jan uit de BONUS..."
leek mij een beetje te flauw!
de bovenste is voor de helft leeg, onderste nog vol! Ik vind 't prima
!
---
ze hangen wel wat hoger dan bij de meeste mensen, maar ook weer niet zo hoog... de foto vertekend inderdaad best wel! Ze hangen naast de ingang en boven de versterker
... beide redenen om ze wat hoger te hangen! ach jah, of 't nu wat hoger of lager hangt... mijn bovenburen irriteer ik pas als ik ze inplug
...
edit: kleine kinderen? alsjeblieft niet! ik ben 19 en geniet nog volop van 't leven!
Hoog of laag hangend...het is een prima setje!
Hierbij mijn collectie:
Van links naar rechts:
- Fender Fat strat
- Warmoth strat
- Gibson SG Faded
- Charvel Telecaster USA
- Gibson ES 335
- PRS Custom 24
- Ibanez APX-5
nu jah... er is wel wat veranderd sinds gisteren, dit namelijk:
@ LesPaul1612: metalhead? alsjeblieft niet... Dat kan mij dus écht niet bekoren... gelukkig verschillen smaken! Wat je vraag betreft... Ik weet het niet zo goed. Die witte strat heeft een hoge schelle output met alle pups in tegenstelling tot de Fender die gewoon echt klinkt zoals ik vind dat hij moet klinken
! een beetje appel/peren aangezien de Fender bijna 900 euro duurder was
!
Voor de LP is 't alweer heel anders... maar je gebruikt de brug gewoon 't meest voor solo's en als je meer stevige rock speelt is het mooier met een LP, een meer pop-rock solo is mooier met de single coil!
@ Minas! toffe set en wat een brede bank!!! Net ff geprobeerd: ik kan 3 gitaren naast elkaar kwijt en dan zijn 't nog wel strats en een lp, dus geen ES
!
maar als ik écht moet kiezen ga ik voor een single coil!
Laatst gewijzigd door zeiler; 11 maart 2011 om 15:49
Favorieten/bladwijzers