Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 762 van 1797 EersteEerste ... 26266271275276076176276376477281286212621762 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 7.611 t/m 7.620 van 17961
    Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wireman Bekijk bericht
    stakker die het betaalt!!
    Een Cry Baby voor €125,- vind ik ook aan de ruime kant (understatement!).

Senior Member

Standaard

Bij de gemiddelde gitaarwinkel zijn ze nieuw.. 69-79 euro (tenzij het een 535Q is oid, maar dat gok ik niet..)
    Hij zegt ook.. "Ik heb geld nodig". Dat gaat m niet lukken zo..
    Bands: Cicero (Progrock in de stijl van Marillion en Pink Floyd).

Senior Member

Standaard

Even een paypal vraag. Ik kan iets verkopen via Marktplaats , ik krijg een engelstalige mail van iemand die de vraagprijs wil betalen en wil betalen met paypal en als ik de betaling binnen heb laat hij het ophalen , hij geeft aan dat hij op een boorplatform werkt.

Is dit een Nigeriaanse variant ? Of is het wel ok , want volgens mij kun je een Paypal betaling niet terughalen?
    De mail is in keurig Engels.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hendriks Bekijk bericht
    Even een paypal vraag. Ik kan iets verkopen via Marktplaats , ik krijg een engelstalige mail van iemand die de vraagprijs wil betalen en wil betalen met paypal en als ik de betaling binnen heb laat hij het ophalen , hij geeft aan dat hij op een boorplatform werkt.

Is dit een Nigeriaanse variant ? Of is het wel ok , want volgens mij kun je een Paypal betaling niet terughalen?
    Engelstalig. Hmmm ben er niet gek op. Zou goed bij Paypal informeren over dat terughalen (misschien de site eens goed uitpluizen). Ik gebruik Paypal alleen nu en dan voor betalingen. Nooit voor ontvangsten.
    For sale. Roger strat by Duesenberg (voorheen Diego). Nog als nieuw, halve prijs. PM voor info en pics.

Senior Member

Standaard

In Amerika is dat een bekende scam. Paypay werkt in voordeel van de koper. Ik weet niet precies hoe het werkt, maar het komt er op neer dat de koper zowel het voorwerp en zijn geld terug krijgt. Ten koste van jou dus. Ik zou er niet op ingaan

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Oranjeaap Bekijk bericht
    In Amerika is dat een bekende scam. Paypay werkt in voordeel van de koper. Ik weet niet precies hoe het werkt, maar het komt er op neer dat de koper zowel het voorwerp en zijn geld terug krijgt. Ten koste van jou dus. Ik zou er niet op ingaan
    Ik heb het al even nagekeken , als hij paypal gekoppeld heeft aan een creditcard kan hij het terughalen ,niet zomaar er moet wel een goede aanleiding zijn.
    Ik ga er maar niet op in.

Senior Member

Standaard

Ik vind het boorplatform verhaal ook twijfelachtig... alle alarmbellen gaan bij mij af bij het lezen van jouw post.. Ik zou het ook niet doen.
    for what it´s worth.

cheerio!!

-Ramon.
    Bands: Cicero (Progrock in de stijl van Marillion en Pink Floyd).

Standaard

Ik zou nooit in zee gaan met een bieder als je op voorhand twijfelt.
    Ik kreeg afgelopen weet een mail van een zogenaamde duitser, die voor iemand anders iets van mij ging kopen. Even copy paste in Google en ik kwam op de site 'opgelicht op internet.nl' uit.

Laatst had ik ook een bod van een vrachtwagenchauffeur, langskomen was moeilijk met dat ding, maar afspreken bij een bedrijf op een industrieterrein buiten de stad zou volgens hem handig zijn... je denkt toch niet dat ik gegaan ben zeker?

Senior Member

Standaard

Het slaat ook nergens op, vertel hem dat hij het geld maar naar de vent stuurt die langs komt, dan kan die weer cash aan jou betalen.

Senior Member

Standaard

Edit: Niets mis mee, negeer wat ik verder ga zeggen maar

http://muziek.marktplaats.nl/snaarin...fta_ind=1&fs=1

volgens mij geen re-issue maar een trad of standard ofzo
    Laatst gewijzigd door Oranjeaap; 8 maart 2011 om 20:05

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten