Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 4 van 5 EersteEerste ... 2345 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 31 t/m 40 van 42
    Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jutter Bekijk bericht
    Gewoon haar die ouwe kleren uittrekken en geef haar namens de band een nieuwe vlottere outfit!

Nee hoor geintje! Gewoon niets doen, meestal passen mensen zichzelf aan aan de groep/band.
    Daar ben ik het niet helemaal mee eens. Ze zal zich niet voor niets zo kleden en een andere look is een veel te drastische verandering om 'zomaar te komen'. Dus goed dat de topicstarter hiermee komt.
    Maar blijkbaar is ze nog in auditie. Dan kun je vrij hard zijn en zeggen dat de stem geweldig is maar haar uiterlijk niet bij jullie band past. Als je zegt dat je best wat concessies kan doen (je verwacht geen topmodel) wil ze haar 'stage look' misschien best aanpassen.
    Laatst gewijzigd door Liquid_Metal; 5 februari 2011 om 18:19

Senior Member

Standaard

Geef het de tijd. Jullie zullen vooral veel in de oefenruimte zitten voordat je met optreden gaat beginnen. Pak die periode om het allemaal aan te zien. Wie weet is het juist een hele vlotte die er elke keer weer anders uit ziet. Kortom, wie weet valt het allemaal wel mee...

Standaard

eerste vraag:
    "nee jij staat er lekker bij"? (trekt volle zalen)
    bereid je daar aub op voor

tweede vraag +1 voor eurocinema. Weet je wel zeker dat jij niet 20 jaar achterloopt en zij hip is?

derde aspect: zangeressen zijn de nummer een moeilijke ego's die je snel op het zieltje trapt. Vrouwen in het algemeen aanspreken op kledingkeuze is zelfmoord. De combi vrouw+zangeres aanspreken op kledingkeuze.... oeh.

Ik zou met de band eens een videoavond met kofiie / bier / wijntje organiseren. Waarbij alle bandleden favoriete live DvD's meeneemt om te bespreken. Als je strak afspreekt daar veel showvideo's in te gebruiken en allemaal te laten vallen dat "zo een gave bandoutfit is wel heel koel" Dan krijg je vrij snel (slokkie op) ongezouten te horen hoe ze hier over denkt. geloof me. Daarna kun je altijd nog besluiten "the force is strong in this girl" "do not go there" "talk to the hand"
    Laatst gewijzigd door showband; 6 februari 2011 om 12:42
    te koop: westone pantera en ibanez artfield AFD-40

Senior Member

Standaard

Ach, wanneer iemand van ons zich in een pak gehesen heeft is 1 van de standaard grappen: Ga je je nog omkleden of ga je zo?
    Dat tere zieltjes gedoe is allemaal leuk en aardig en heeft zeker zijn plaats maar niet in een rock'n roll band. Je klimt potdorie op een podium, toch geen plek voor low profile non kritiek.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door showband Bekijk bericht
    eerste vraag:
    Ik zou met de band eens een videoavond met kofiie / bier / wijntje organiseren. Waarbij alle bandleden favoriete live DvD's meeneemt om te bespreken.
    Ik dacht even dat je "She's all that" voor ging stellen. Een in het begin van de film saai meisje die uiteindelijk een babe wordt.

Senior Member

Standaard

Het kan ook voor je werken...

Oh dat is die band met die aparte zangeres die zo lekker zingt!

Een lekker ding voor de band is leuk, maar ik zou altijd voor de kwaliteit kiezen. Is het muzikaal een supergaaf wijf dan zeker proberen.

Niet teveel over uiterlijk mutsen tot jullie wat verder zijn. Misschien komt het vanzelf wel.

En zo niet, is het dan een probleem of niet? Zij loopt neem ik aan ook niet te zeiken over jullie uiterlijk - pukkels, baard, kleding enz? Heeeeeel veel mannelijke bandleden zien er echt niet uit als fotomodel.
    Me Crapton, you ...

Senior Member

Standaard

Zeg SRV2000, is die zangeres nou al eens een keer uit de kleren?

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Van Dattum Bekijk bericht
    Zeg SRV2000, is die zangeres nou al eens een keer uit de kleren?
    Ook zeer benieuwd hoe het verder is gegaan.

Ik hoor tot het kamp dat zegt:
    'opmerking over kleding/uiterlijk richting vrouw: zelfmoord'
    'goede zangeressen zijn moeilijk te vinden: koesteren'
    'laat maar gebeuren, en zie dan maar verder.'

Senior Member

Standaard

SRV zoekt inmiddels al weer en nieuwe zangeres...
    Te koop: ENGL Blackmore top + ENGL 412 Standard cabinet + Z5 footswitch

Senior Member

Standaard

Fijn dat er deze discussie is, maar geldt dit volgens jullie voor alle genres?
    Ik bedoel wat voor een jaren zeventig band heel cool is, is voor een punk band gewoon belachelijk. Ik heb tijdens concerten van kleine bandjes gezien dat de bandleden gewoon heel onverzorgd waren, maar de muziek super goed was, en andere bandjes die heel tiptop verzorgd waren en die super slecht waren. Mijn mening is om een band die helemaal op elkaar qua uiterlijk is afgestemd een beetje saai, iedereen is toch anders? Aan de andere kant vind ik het wel interessant welke bands welke kleding dragen het zorgt ook voor een image, denk ik.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten