Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 42

Threaded View

  1. #5

    Standaard

    eerste vraag:
    "nee jij staat er lekker bij"? (trekt volle zalen)
    bereid je daar aub op voor

    tweede vraag +1 voor eurocinema. Weet je wel zeker dat jij niet 20 jaar achterloopt en zij hip is?

    derde aspect: zangeressen zijn de nummer een moeilijke ego's die je snel op het zieltje trapt. Vrouwen in het algemeen aanspreken op kledingkeuze is zelfmoord. De combi vrouw+zangeres aanspreken op kledingkeuze.... oeh.

    Ik zou met de band eens een videoavond met kofiie / bier / wijntje organiseren. Waarbij alle bandleden favoriete live DvD's meeneemt om te bespreken. Als je strak afspreekt daar veel showvideo's in te gebruiken en allemaal te laten vallen dat "zo een gave bandoutfit is wel heel koel" Dan krijg je vrij snel (slokkie op) ongezouten te horen hoe ze hier over denkt. geloof me. Daarna kun je altijd nog besluiten "the force is strong in this girl" "do not go there" "talk to the hand"
    Laatst gewijzigd door showband; 6 februari 2011 om 12:42
    te koop: westone pantera en ibanez artfield AFD-40

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top