deze gitaar heeft al vaker op MP gestaan. Aangeboden door dezelfde verkoper en vroeg toen ook al enorm veel voor de Les Paul. Ik gok ook op een Classic.
deze gitaar heeft al vaker op MP gestaan. Aangeboden door dezelfde verkoper en vroeg toen ook al enorm veel voor de Les Paul. Ik gok ook op een Classic.
Gibson, what else...?
Hmm... Ik vind het maar een rare advertentie. Zeker ook dat proberen te laten geloven dat het om een R0 zou gaan is toch wel vrij apart. Prijsindicatie van die classic (1500-1700) zou inderdaad wel kloppen dan. Al zou ik hem graag een keer in handen willen hebben om zeker te weten welk model het is.
Hij probeert niemand iets te laten geloven, hij zegt gewoon wat er op de gitaar/koffer staat, namelijk Gibson, 1960 en Custom. Nu zou iemand dat kunnen interpreteren als R0, maar dat staat er dus niet. Hij vertelt dus de waarheid. Maar de truc ligt hem dus in wat hij niet zegt of niet weet. Hij doet dus niets illegaals.
Alles wijst mij op een classic. Als iemand anders nou eens een mailtje stuurt met de vraag naar het serie nummer?
De JIC faillissementsveiling door Daan Auctions, o.a. LC, Indie:
http://www.daanauctions.com/Project.aspx?ProjectId=5632
Wel even op de link "Show full amount" druken en daar dan nog 33 euri VZK bij tellen...
Niet goedkoop maar wel een tip omdat dit de mooiste top is die ik ooit op een epiphone Les Paul gezien heb
Ik begrijp uit de discussie dat het mogelijk geen R0 is, maar mogelijk ook wel. Dus wat wil je dan melden bij Marktplaats? Ik vind een melding dus pas gepast als er zekerheid is dat de verkoper de boel bewust misleidt.
EDIT : ik zie intussen dat de advertentie niet meer bestaat. Als hij er af gegooid is, dan hoop ik zeer dat het inderdaad misleiding was, anders vind ik het behoorlijk zuur als hij wel gewoon te goeder trouw een R0 te koop had.
(ik neem overigens geen enkel standpunt in m.b.t. wat het wel of niet is, helaas heb ik die expertise niet. Ik vind dat iemand onschuldig is tot het tegendeel bewezen is...uiteraard is er een grijs gebied, maar ik zou dan dus voorzichtig zijn).
Laatst gewijzigd door Cocobolo; 28 februari 2011 om 19:07
- Voor cnc gefreesde radius dishes , gitaarmallen of JIGS kijk op http://www.TemplatesAndJigs.com Nieuw : Firebird, Hamer Sunburst, Les Paul Jr double cut, Jazzmaster bass, Stingray, Blackmachine, en meer...[/B]
Waarom zouden wij geloven dat het een R0 is? Er zijn weinig indicaties daarvoor. Ik heb de verkoper gezegd dat als ie mij het serienummer zou geven, ik precies kon weten wat voor model het is, en welk jaar ie gemaakt is. En toen kreeg ik 'plotseling' geen antwoord meer...
Favorieten/bladwijzers