Diezel VH4...
Zelfs ik krijg nog een beter geluid uit dat monster
Ik vind dat serieus een knettergeile, geweldige versterker omzeep helpen..
Diezel VH4...
Zelfs ik krijg nog een beter geluid uit dat monster
Ik vind dat serieus een knettergeile, geweldige versterker omzeep helpen..
Laat toch maar weer zien hoe verschillend smaak kan zijn
Leuk om het spul te zien, jammer dat hij er ook bij moest spelen..
Gitaren: Ibanez SZ520-QM / Ibanez RG570 / Ibanez v302
Effecten: Dunlop Crybaby / Marshall Regenerator / SHO&OCD / Ehx Metal Muff Nano / Ibanez FL-9 Flanger
Amp: Vox Ac4tv / Blackstar HT5-H + HB 1x12"
Waarom de fuck speel je op een strat met zo'n sound :S
Edit: Jezus wat een walgelijke sound http://www.youtube.com/watch?v=rTp24...feature=relmfu
The Guitar Express Podcast! Interviews met Leif de Leeuw, Vedran Mircetic, Arnold van Dongen, Bert Meulendijk...
http://gitaarpodcast.nl/
Vind deze tour interessanter eigenlijk.
Nou zo slecht is die Diesel sound ook niet. En ik ben eigenlijk al die Petrucci rigs wel wat beu aan het worden.
MS
Maar zijn gitaren zijn geverfd door Michelangelo, (Niet die gitaarnoob, maar die ene die Jezus op het plafond tekende)
Zijn snaren kunnen temperaturen hoger dan de zon aan,
De pick-ups zijn gewonden door Tony Blair,
Er zit een World-Domination-Mode in waarmee je 4.000.000 noten per seconde kan spelen,
En er zit een killzone mode op waarmee je mensen kan vermoorden, wat er heel cool uitziet
Zijn V40's zijn gemaakt door Gandhi.
En je kan ze nooit betalen, want ze zijn speciaal gemaakt voor John, en er is er maar 1 van elk. En John heeft ze allemaal waardoor je ze nooit kan krijgen.![]()
Haha! Ik ken de clipjes wel
MS
Ik snap de haat niet helemaal, maar dat komt misschien omdat ik de band niet ken. Maar goed, hij laat eigenlijk alleen de woolly mammoth horen en nog een drivepedaal en dan gaan mensen klagen dat de Diezel zo slecht klinkt. Mis ik nou iets? Als iemand een fuzz laat horen, hoe weet je dan hoe die amp klinkt? Als er één schaap over de dam is, hm?
Dat -ie zijn 52RI de 'crispy chicken' noemt omdat -ie zo klinkt en er uit ziet als een chicken snap ik ook al niet, dus het zal wel aan mijn intulugensie liggen![]()
"Het is maar een spelletje" - Confucius
Favorieten/bladwijzers