Hi WOML
En daaraan in alle stilte gewerkt!
Niks meer of mninder dan geniaal!
Al eerder opgemerkt: Er is al veeeeeeel meer moois uit dat deel van de stad gekomen. Petje af!
Keep on keepin' on!
Gus
Hi WOML
En daaraan in alle stilte gewerkt!
Niks meer of mninder dan geniaal!
Al eerder opgemerkt: Er is al veeeeeeel meer moois uit dat deel van de stad gekomen. Petje af!
Keep on keepin' on!
Gus
OhMy
God
!!!!!
Wat ongelofeloos cool..........................![]()
Joh, wat een enthousiasme allemaal! Tsja, wat kan ik zeggen? Mijn vriendin beschuldigt me soms van een "aparte kijk op de wereld", en daar komen zo af en toe van dit soort associaties, ideeën en experimenten uit voort...
Ik heb net nog een paar plaatjes gemaakt:
Eigenlijk is het misschien beter om hem niet in het volle daglicht te zien. Door dat geklieder met die laatste snaar is de brug nogal een vormeloze blob geworden, en zo zijn er nog een paar puntjes.
Maar het effect is er niet minder om, zullen we maar zeggen!
Zal straks eens een mailtje inkloppen, kijken of die lui van Bruichladdich het ook kunnen waarderen...
En ik zal jullie alvast maar teleurstellen: sound samples zitten er niet in, deze keer![]()
I've got an inferiority complex - but it's not a very good one...
Té vet! Echt super mooi gedaan, ik doe het je niet na
Er zit gewoon zelfs een strapholder op!![]()
"Till I Cadillac"
Zoekt een setje TV Jones of Filtertrons
Vet gaaf Woml,super gelukt zeg.
Hoe kom je er op ! .
Dit lijkt me echt leuk als je de grote gitaren bouwen zat bent,of er genoeg hebt
Nu een Les Paul in een fles als tegen hanger ? .
groetjes Charlotte![]()
WEBSITE:http://www.charlottemijnders.nl
OMG!!
Ze zouden jou op een onbewoond eiland moeten zetten en dat filmen voor discovery-channel. Na een jaar zou er een compleet ingerichte, van alle gemakken voorziene villa staan
Life Is Good!
(die heeft ie in stilte ook al gemaakt...)
Laatst gewijzigd door oigun; 22 februari 2011 om 12:04
When in Doubt, Fuck it.
When not in Doubt... get in Doubt!
Remember kids: eat your parents, stay in sleep, don't do school, honor your vegetables and get eight hours of drugs every night.
Het wordt tijd voor een nieuw werkwoord op gitaarnet:
Wommelen
Over de exacte betekenis worden we het nog wel eens![]()
Gitaarbouwersmeeting dus niet op 25 oktober 2025 in Veenendaal www.gitaarbouwersmeeting.org
Favorieten/bladwijzers