Dat kán niet!![]()
"Till I Cadillac"
Zoekt een setje TV Jones of Filtertrons
Is dit een goede versterker? Heb via de zoekfunctie alleen maar oude berichten gevonden en daarin waren ze zeker positief.
Ik speel een vanalles maar zeker geen metal.. Is deze geschikt voor in band verband? Ook met optredens?
http://link.marktplaats.nl/424552377
Peavey's zijn redelijk allround. Pedalen slikken kunnen ze ook wel. Of de richtprijs een beetje redelijk is weet ik helaas niet. 30 watt full tube amp kan makkelijk mee in een band, maak je daar maar geen zorgen over. Met optredens kan hij gewoon uitversterkt worden, maar dat moet met een 100w head + 4x12" cab op grotere podia ook.
Emptyfield - coverband met Brabantse gezelligheid!
Ja prima ding, ik gebruik hem zelf ook, zijn goede pedalenvreters en lekker allround.
Goede clean kanaal en gainkanaal is ook prima.
Qua prijs is E 350,00 een prima prijs, zeker met nog vrij jonge buizen erin.
Ze zijn daarnaast nog eens erg betrouwbaar en gebouwd als een tank.
Voor oefenruimte en cafe en bescheiden zaaltje kan die prima gebruikt worden, tevens heeft die een line out voor een eventueel cabinet.
Ze gaan knoerte hard hoor, als het moet.
In de oefenruimte gaat die van mij niet hoger dan standje 2 a 3
http://link.marktplaats.nl/425122275
Niet van mij, ken de verkoper wel. De amp is gewoon nog als nieuw, heb er zelf ook een gehad. Ik denk dat je hier een hele dikke amp hebt voor dat geld![]()
"Till I Cadillac"
Zoekt een setje TV Jones of Filtertrons
Heb de indruk dat jullie markplaats veel beter (meer aanbod en goedkoper) is dan belgische tegenhangers...
Kan iemand dit beamen ? Of zit ik er naast ?
Handig om te weten wanneer ik zelf op zoek ga...
After all is said and done. More is said than done.
Wel grappig want elke keer dat ik een super koopje zie, of echt gewoon een mooi product, is het in belgie
Dan doe ik blijkbaar iets verkeerd
Heb je het over gitaren of over jonge meisjes...
After all is said and done. More is said than done.
Favorieten/bladwijzers