Welkom op het GitaarNet.
Discussie gesloten
Pagina 1202 van 1214 EersteEerste ... 202702110211521192120012011202120312041212 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 12.011 t/m 12.020 van 12136
    Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kim Wilson Bekijk bericht
    Nee, hij is zeker niet helder. Ik heb de toonknop bijna voluit staan. Het is een heel verzadigde drive. Wel mooi, want in de OCD zit wel die heldere drive.

Ook zoiets. Ik vond aanvankelijk de OCD op LP (low peak) mooier klinken, maar kwam er laatst achter dat ie op HP lekker rauw klinkt. Precies genoeg richting Marshall naar mijn smaak. Ik ben helemaal voorzien, mijn hele setup klinkt nu zoals ik het allemaal voor ogen had. Lekker gevoel.
    Ik vind de HT-dual ook prettig klinken, maar ook zeker dichtgesmeerd en zeker niet gedetailleerd, niet open genoeg. Reden voor mij geweest om m niet aan te schaffen.

Senior Member

Standaard

Bij mij ook weer een kleine verandering op mijn thuis board.
    HotCake eraf. PureDrive erop.

Senior Member

Standaard

Dat is níet jou thuisboard right?
    Laat me raden, jullie hebben een bandheftruck ofzo?
    "Till I Cadillac"

Zoekt een setje TV Jones of Filtertrons

Senior Member

Standaard

Zo zie je maar weer, de een zijn pedal nirvana is de ander zijn Freddie's Nightmare.
    Ik heb net weer lopen schoffelen in mijn micro junior board. Een polytune, een Bad Cat Two Tone en een Boss delay. En over de noodzaak van die laatste ben ik nog niet zeker.

Senior Member

Standaard

Qua grootte kan het allemaal nog gekker hoor, hier het pedalboard van Tom Barbier (Zornik)> Ik heb het ding met mijn eigen ogen aanschouwd in zijn oefenruimte en echt, het is awesome.

Senior Member

Standaard

Het is natuurlijk wel super vet om met zo'n plank te spelen maar ik vind het helemaal niet praktisch, zeker ook niet voor thuis.

@Henri K
    Is deze nou echt voor thuis of met oog op live spelen in de toekomst gebouwd? Mij lijkt dat je voor thuis zon octa switch niet echt nodig gaat hebben eigenlijk
    "Till I Cadillac"

Zoekt een setje TV Jones of Filtertrons

Senior Member

Standaard

Deze is echt voor thuis gebruik.
    Maar ik moet wel zeggen dat hij wel een beetje uit de klauwen is gelopen.
    Niet te tillen, daarom voor thuis.
    Maar hij klinkt wel super.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door the sure thing Bekijk bericht
    Ik vind de HT-dual ook prettig klinken, maar ook zeker dichtgesmeerd en zeker niet gedetailleerd, niet open genoeg. Reden voor mij geweest om m niet aan te schaffen.
    Ik heb hem blind via Marktplaats gekocht, en als ik hem had vergeleken met een handvol andere pedalen had ik hem misschien niet gekozen. Maar achteraf ben ik er toch wel heel erg blij mee, hij vult de rest precies goed aan. Zoals ik al zei, een heldere en open overdrive heb ik al, dat is de OCD.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht
    Wat Kim zegt

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kim Wilson Bekijk bericht
    Nee, hij is zeker niet helder. Ik heb de toonknop bijna voluit staan. Het is een heel verzadigde drive. Wel mooi, want in de OCD zit wel die heldere drive.

Ook zoiets. Ik vond aanvankelijk de OCD op LP (low peak) mooier klinken, maar kwam er laatst achter dat ie op HP lekker rauw klinkt. Precies genoeg richting Marshall naar mijn smaak. Ik ben helemaal voorzien, mijn hele setup klinkt nu zoals ik het allemaal voor ogen had. Lekker gevoel.
    Ik ben er de laatste tijd juist achtergekomen dat ik de HT-Drive eigenlijk een stuk lekkerder vind als ik de tone een beetje dichtzet, de gain op een uur of 9 en het volume lekker open. Vreemd genoeg klinkt-ie dan minder dichtgesmeerd. Kan op die foto's alleen jouw settings niet zien.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door J-P Bekijk bericht
    Qua grootte kan het allemaal nog gekker hoor, hier het pedalboard van Tom Barbier (Zornik)> Ik heb het ding met mijn eigen ogen aanschouwd in zijn oefenruimte en echt, het is awesome.

Te.....vet.

Lijkt me leuk zo'n ding te hebben in het repetitiekot. Live is een andere situatie..

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten