@ Geert: die is nou echt tof! straalt écht karakter vanaf!
@ Geert: die is nou echt tof! straalt écht karakter vanaf!
Gibson Studio LP '94 Ebony - '04 Fender CIJ strat - '08 Fender BAJA tele - Alvarez - H&K Edition Tube 20th anniversary
prachtige planken.
Ik ben gestopt met kopen . Kan ze niet meer kwijt.
@ Geert...
Nogmaals toffe gitaar... stel dat je daar een bigsby op zou zetten en P90s in zou doen, zou dat 'm recht doen!? Da's stiekem iets wat ik nog wel eens heel graag wil!
Balen dat ik net een M9 gekocht heb! Ik zag je advertentie op MP en Nunspeet was ook nog eens dichtbij!!!
Gibson Studio LP '94 Ebony - '04 Fender CIJ strat - '08 Fender BAJA tele - Alvarez - H&K Edition Tube 20th anniversary
hmm Bigsby en P90's, ja zou wel apart zijn inderdaad.
Uit het Communistisch Rariteitenkabinet van de voormalige DDR: mijn nieuwe Musima. Een 'Genossengitarre' ( ik noem 'm Kameraad), die speciaal voor de verdorven West-Duitse markt gemaakt werd.
Een thinline, helemaal handgeschitzeld uit massief hout, met een fraaie 'german carve, die zich niet lekker laat fotograferen. ook de lichte tijgerstreep op de achterkant is niet fotogeniek, net als de diep rode kleur van de burst..
maar toch is ie wel mooi..met zn superhotte Simeto pickuppies
( maar hij moet nog wel effe naar de dokter, voordat ik hier een fijne gitaar aan heb..)
Ik kreeg vier maten solo, maar heb ze niet gebruikt.
@zoon van Piet
Da's een aparte! En dan op een goede manier![]()
@zoon van Piet, mooi ding!![]()
Pas als je een paard hebt gezien kun je om een ezel lachen. Frank Sinatra
Favorieten/bladwijzers