Welkom op het GitaarNet.
Discussie gesloten
Pagina 1198 van 1214 EersteEerste ... 198698109811481188119611971198119912001208 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11.971 t/m 11.980 van 12136

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr. Dynamite Bekijk bericht
    Wilde de post al editten maar zie dat er al reacties zijn

ff gegoogled en het schijnt een veel voor te komen probleem is.
    Vraag & Antwoord

Ik ga dus maar eens proberen met een 9V batterij, ik denk dat het komt omdat ik nu een adapter + dc chain gebruikte.

Ik heb de polytune meteen na de wah zitten, daarna od pedalen en nog wat FX
    Ik heb hem op een gedeelde voeding met een crybaby, en daarna een Carl Martin Quattro (die heeft een eigen voeding). Hierbij heb ik geen problemen of ruis, maar ik zou hem dan inderdaad eens testen met een 9V batterij.
    Mijn vriendin heeft ook de polytune samen met een compressor en tubescreamer op één voeding, maar die heb ik er ook nog niet over gehoord. Waarschijnlijk hebben wij dan mazzel

Senior Member

Standaard

Is het echt zo erg dat je er live last van hebt? Of vind je het zelf irritant?

Senior Member

Standaard

Nou in mijn geval heb je daar live echt wel last van, of je moet ff je overdrive uit zetten dan is het weg. Maar ik denk ook dat het aan mijn voeding lag. Om hem ff te testen heb ik een cheapo Thomann adapter met dc chain gepakt
    "Till I Cadillac"

Zoekt een setje TV Jones of Filtertrons

Senior Member

Standaard

Nou in mijn geval heb je daar live echt wel last van, of je moet ff je overdrive uit zetten dan is het weg. Maar ik denk ook dat het aan mijn voeding lag. Om hem ff te testen heb ik een cheapo Thomann adapter met dc chain gepakt
    Ik dacht dat die Polytune troew bijpas was trouwens, dan zou je toch niets moeten horen?

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TimS Bekijk bericht
    Ik dacht dat die Polytune troew bijpas was trouwens, dan zou je toch niets moeten horen?
    True bypass heeft toch niks te maken met als het pedaal aanstaat?
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door G.G. Bekijk bericht
    Zal wel aan jou liggen. Als ik zeg dat mijn strat klinkt als popcorn met wasabi en mijn andere strat klinkt als rosbief met aardbeienjam, dan snapt iedereen precies wat ik bedoel.

Wat ben jij dom zeg.

Senior Member

Standaard

Als hij uitstaat ja, ik heb ook geen last als hij aanstaat maar ik niet tune. Alleen als je echt tuned dan geeft hij ruis. Maar het schijnt over te zijn als hij zijn eigen stroom voorziening heeft
    "Till I Cadillac"

Senior Member

Standaard

Ik zit inderdaad weer onzin te posten, rare gedachtenkronkel van (oversturings)pedaaltjes die wat aan je geluid "toevoegen" als ze aan staan enzo wat bij tuners natuurlijk niet zo is.

Senior Member

Standaard

Ik zit inderdaad weer onzin te posten, rare gedachtenkronkel van (oversturings)pedaaltjes die wat aan je geluid "toevoegen" als ze aan staan enzo wat bij tuners natuurlijk niet zo is.
    Volgens mij heb je 'm nog niet helemaal, bij een true bypass heb je als het ware geen effect maar gewoon een kabel. Dit word opgeheven als het pedaal ingeschakeld word. In dit geval lekte er toch nog een klein signaaltje door en dat hoorde je versterkt door de amp.
    "Till I Cadillac"

Senior Member

Standaard

Volgens mij heb je 'm nog niet helemaal, bij een true bypass heb je als het ware geen effect maar gewoon een kabel. Dit word opgeheven als het pedaal ingeschakeld word. In dit geval lekte er toch nog een klein signaaltje door en dat hoorde je versterkt door de amp.
    Ik had hem al hoor, ik probeerde alleen m'n gedachtekronkel uit te leggen

M'n DT-10 (die overigens niet TB is, maar ik wil juist een buffer) heeft een rij rode ledjes met 1 groen ledje in het midden. Als het groene ledje aan gaat hoor ik ook een zachte brom, maar dat merk je alleen thuis, live heb je er zelfs met alle oversturing aan geen last van.

Senior Member

Standaard

Ik had hem al hoor, ik probeerde alleen m'n gedachtekronkel uit te leggen

M'n DT-10 (die overigens niet TB is, maar ik wil juist een buffer) heeft een rij rode ledjes met 1 groen ledje in het midden. Als het groene ledje aan gaat hoor ik ook een zachte brom, maar dat merk je alleen thuis, live heb je er zelfs met alle oversturing aan geen last van.
    Oke.
    Maar heb je er dan ook een Overdrive pedaal achter? Ik heb er op clean geen last van maar als er een OD aan staat is het voorbij met de kalmte.

Maargoed, morgen eerst maar eens met een eigen voeding proberen. Dan is alles waarschijnlijk verholpen
    "Till I Cadillac"

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten