.... en als je de TU-2 naar de bovenste rij verplaatst is er nog ruimte voor een .... tadaaa: WAH![]()
.... en als je de TU-2 naar de bovenste rij verplaatst is er nog ruimte voor een .... tadaaa: WAH![]()
Hoe bevalt die Bad Monkey / OCD combo? ik zit er namelijk over te denken om m'n Blackstar HT-Dual in te ruilen voor die twee. Is de bad monkey geschikt om te OCD te boosten EN te dienen als stand-alone '' met een randje'' zonder de instellingen te tweaken?
Laatst gewijzigd door carbon_hill; 14 februari 2011 om 14:32
Die combinatie bevalt prima, je kunt inderdaad ook de Bad Monkey alleen gebruiken voor een lichte crunch, zonder tweaken. Persoonlijk vind ik de lichte crunch van de OCD mooi, toggle naar beneden en gain op 9. Hangt denk ik van de stijl af.
Zo.
De Pitchblack is nu officieel vervangen door een polytune! Vind het een erg fijn pedaaltje en ik denk dat het vooral live erg handig gaat worden
Wel 1 minpuntje, als ik tune en er staat een overdrive/distortion (pedaal) aan dan hoor je zodra je een snaar aan slaat een soort wind ruisen, als je dan de snaar weer stil houd is het weg.Bedenk me nu dat ik dat volgens mij nooit getest heb bij de pitchblack maar volgens mij heeft die er geen last van. Iemand met de zelfde ervaring?
Laatst gewijzigd door Mr. Dynamite; 15 februari 2011 om 16:03
"Till I Cadillac"
Zoekt een setje TV Jones of Filtertrons
Wilde de post al editten maar zie dat er al reacties zijn
ff gegoogled en het schijnt een veel voor te komen probleem is.
Vraag & Antwoord
Ik ga dus maar eens proberen met een 9V batterij, ik denk dat het komt omdat ik nu een adapter + dc chain gebruikte.
Ik heb de polytune meteen na de wah zitten, daarna od pedalen en nog wat FX
"Till I Cadillac"
Zoekt een setje TV Jones of Filtertrons
Favorieten/bladwijzers