Welkom op het GitaarNet.
Discussie gesloten
Pagina 1197 van 1214 EersteEerste ... 197697109711471187119511961197119811991207 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11.961 t/m 11.970 van 12136
    Senior Member

Standaard

.... en als je de TU-2 naar de bovenste rij verplaatst is er nog ruimte voor een .... tadaaa: WAH

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nielsje Bekijk bericht
    Blijft mooi om te zien hoe iedereen hier geïnspireerd raakt door elkaar!
    Mooi topic
    Wat een heaumeau-opmerking Maar goed, je drinkt cappuccino en hebt een paars cabinet of niet....

Standaard

Hoe bevalt die Bad Monkey / OCD combo? ik zit er namelijk over te denken om m'n Blackstar HT-Dual in te ruilen voor die twee. Is de bad monkey geschikt om te OCD te boosten EN te dienen als stand-alone '' met een randje'' zonder de instellingen te tweaken?
    Laatst gewijzigd door carbon_hill; 14 februari 2011 om 14:32

Standaard

Die combinatie bevalt prima, je kunt inderdaad ook de Bad Monkey alleen gebruiken voor een lichte crunch, zonder tweaken. Persoonlijk vind ik de lichte crunch van de OCD mooi, toggle naar beneden en gain op 9. Hangt denk ik van de stijl af.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door the sure thing Bekijk bericht
    Wat een heaumeau-opmerking Maar goed, je drinkt cappuccino en hebt een paars cabinet of niet....
    Een paars cabinet is zó 1994-2002!
    TE KOOP: Marshall JCM 800 Combo, Marshall Guvnor ( die oude zwarte)

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door the sure thing Bekijk bericht
    Ik heb wel degelijk een paarse cab, maar hoe je erbij komt dat ik cappuccino drink.. tsss..

Senior Member

Thumbs up

Zo.

De Pitchblack is nu officieel vervangen door een polytune! Vind het een erg fijn pedaaltje en ik denk dat het vooral live erg handig gaat worden

Wel 1 minpuntje, als ik tune en er staat een overdrive/distortion (pedaal) aan dan hoor je zodra je een snaar aan slaat een soort wind ruisen, als je dan de snaar weer stil houd is het weg. Bedenk me nu dat ik dat volgens mij nooit getest heb bij de pitchblack maar volgens mij heeft die er geen last van. Iemand met de zelfde ervaring?
    Laatst gewijzigd door Mr. Dynamite; 15 februari 2011 om 16:03
    "Till I Cadillac"

Zoekt een setje TV Jones of Filtertrons

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr. Dynamite Bekijk bericht
    Zo.

De Pitchblack is nu officieel vervangen door een polytune! Vind het een erg fijn pedaaltje en ik denk dat het vooral live erg handig gaat worden

Wel 1 minpuntje, als ik tune en er staat een overdrive/distortion (pedaal) aan dan hoor je zodra je een snaar aan slaat een soort wind ruisen, als je dan de snaar weer stil houd is het weg. Bedenk me nu dat ik dat volgens mij nooit getest heb bij de pitchblack maar volgens mij heeft die er geen last van. Iemand met de zelfde ervaring?
    Ja ik heb precies het zelfde, heb ook al andere mensen hier over gehoord.. Ik vind het niet heel erg storend, maar hopelijk komt er toch een keer een update voor, heeft dat usb poortje op de achterkant ook nog nut

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr. Dynamite Bekijk bericht
    Zo.

Nope, heb ik geen last van. Waar heb je de polytune zitten in je chain? Ik heb hem helemaal in het begin, en zodra ik hem intrap komt er niets meer doorheen.

Senior Member

Standaard

Wilde de post al editten maar zie dat er al reacties zijn

ff gegoogled en het schijnt een veel voor te komen probleem is.
    Vraag & Antwoord

Ik ga dus maar eens proberen met een 9V batterij, ik denk dat het komt omdat ik nu een adapter + dc chain gebruikte.

Ik heb de polytune meteen na de wah zitten, daarna od pedalen en nog wat FX
    "Till I Cadillac"

Zoekt een setje TV Jones of Filtertrons

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten