Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 14 van 28 EersteEerste ... 4121314151624 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 131 t/m 140 van 272

Discussie: Guttlin Prospect

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pepe Bekijk bericht
    ...
    Mooi is ze hoor.
    +1

De relic-job is ook mooi gedaan, lekker subtiel.

Ik ben zeer benieuwd hoe zoiets klinkt, hoewel we op de Tele-meeting ook een paar van dit soort Tele's tegen zijn gekomen met Powertrons/TV Jones pickups dan.
    Ik vond het eerlijk gezegd niet veel meer met een Tele-sound te maken hebben, maar ik kan me voorstellen dat je toch een wat "dikker" geluid wilt, en een Tele speelt wel erg lekker.

Senior Member

Standaard

Te gek Barno , welkom bij Cabro club . Ziet er strak uit.
    Ik heb ook een one pupper in gedachte , heb de hals al , ook wil ik iets met TV Jones gaan doen.

Senior Member

Standaard

thx guys

er hele tijd op gespeeld daarnet: het is idd geen tele, op een andere manier ook wel heel allround. Met de Powertron uitermate geschikt voor Roawck. Dat speel ik niet zo vaak maar deze gitaar doet het je spelen, komt een heel geloofwaardige deep purple en ac/dc uit oa. en voorlopig enkel op een transistortje. de buizenbakken staan elders, dus ben benieuwd.

En besef nog maar es hoe zalig een éénpup gitaar is: all playing, no fannying about met switch enz... geen energie steken in keuzes, gewoon gaan met de cabronitabanaan

at H Huisjes: eigenlijjk heb ik enkel de hals gerelicd. de body is gewoon geprepareerd voor nog enkele lagen zwart, maar idd, het lijkt wel op een relic
    Laatst gewijzigd door barno; 4 februari 2011 om 13:55

Senior Member

Standaard

for what it's worth: FILMPJE van de La Cabronita (enkel clean, maar hij kan behoorlijk brullen met wat overdrive...)

Senior Member

Standaard

Ik vind het een wereldsound. Soort HiTech LoFi.

Senior Member

Standaard

Haha, goed omschreven, geen idee of ik het wel tof vind eigenlijk.
    Het lijkt me ergens een beetje nasaal, middig en stug, ik ben benieuwd hoe zoiets met wat drive klinkt.

Senior Member

Standaard

Gisteren maidentrip voor de Cabronita. Als drie mensen na de show onafhankelijk van mekaar komen zeggen dat dat een bom van een gitaar is, dan is den zelfbouwert zeer content.

Cabronita en Fender Bassman is ook een winner combo: geeft toch genoeg warmte aan het vele hoog van de TV Jones. de gitaar snijdt zeer grondig maar op een manier die pleasing to the ear is. een dikke blijver dus. altijd moeilijk want dan zal er weer minder op andere gitaren gespeeld worden...

Senior Member

Standaard

Halleluja. Daar drink ik op (ik was toch al bezig maar een goed excuus is nooit weg)

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pepe Bekijk bericht
    Halleluja. Daar drink ik op (ik was toch al bezig maar een goed excuus is nooit weg)

nog ivm de treble bleed: ik denk dat ik 'm niet ga doen. heb gemerkt dat ik nu de volumeknop icm de tone kan gebruiken om ook het geluid van een halspup te fingeren.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten