Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 206 van 252 EersteEerste ... 106156196204205206207208216 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 2.051 t/m 2.060 van 2514
    Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door minoin Bekijk bericht
    Pff, rectificatie: http://www.gitaarnet.nl/forum/showpo...&postcount=136
    Graag gedaan

Anyway, inderdaad hele mooie set, thanks voor het posten van al dat mooie spul
    Fijn dat je het op prijs stelt .
    Uiteraard wist ik nog dat ik de Trio via dit forum heb leren kennen en zelfs die advertentie hier gepost werd. Maar ik wist niet meer door wie (sorry ) en had geen zin om die post op te zoeken.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nitefly7 Bekijk bericht
    ... is dat niet echt het unique sellende pointje van de 2290; niet flexibel, maar dat 'kleine beetje' dat hij doet, echt fabeltastisch zijn?

kijk ook wel uit dat 'Petrucci's delays' niet alleen uit z'n m2000/m3000 komen, maar ook aardig geholpen worden door z'n W/D/W-opstelling
    en (op sommige opnamen en live-optredens) een ' eenvoudige' Timefactor..

... dezelfde 'vibe' en sound hoor je op 'An evening with....' uit een DD-5 (in de fx-loop van een amp, en de stereo uit direct in de fx-return van een andere Mesa)

als je Zachman's rack achterna wilt, zou ik dat wel te gek vinden, maar hetgeen jij zoekt is volgens mij ook wel uit een D-Two te halen;
    ik heb je zelf een paar keer horen zeggen dat je 'zelfs' je GM2 eigenlijk vrijwel perfect voor je smaak vindt...

Anyhoo, happy racking; ik ben nog steeds erg onder de indruk van je vordering tot nu toe!
    Thanks voor de complimenten. Ik ben (was, heb er nu 1½ maand niet op gespeeld :P) er supertevreden mee en heb het idee dat de basis (preamp, poweramp, cabinet) nu echt helemaal mijn ding is. Voor de rest vind ik het voornamelijk leuk om die zooi uit te proberen.
    Het unique selling point van de 2290 is voor mij niet genoeg. Flexibiliteit over tone (helaas) maar het liefst natuurlijk beide.
    Speelt Petrucci W/D/W? Ik dacht dat 'ie z'n delays (en modulatie?) in parallel heeft staan, maar het uiteindelijk een stereo sound wordt. Mijn idee is om de delay parallel te zetten maar modulatie in series.
    Ik moet die delay units gewoon een keertje horen want ik heb geen idee hoe ze klinken. En daar zit eigenlijk de crux: je bent tevreden tot je weet dat het beter kan. Ik vind m'n G-Major2 heel relaxed klinken omdat ik nog niets beters heb gehoord (A/B). Maar ik wil het graag proberen .
    Over Zachman's rack (een mafkees op Thegearpage.net met een enorm (complex) rack): hij heeft echt een supervette set, maar zoveel flexibiliteit is voor mij niet nodig. Hoewel mijn sound en speelstijl behoorlijk anders zijn lijken mijn patches erg op die van Petrucci: erg basic maar veel gebruik van delay en modulatie.

Senior Member

Standaard

Mijn rekje:

Zie sig!!

Standaard

Heb die units nog nooit gezien/gehoord, maar ziet er mooi uit!

Waarom gaan ze weg?

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dml Bekijk bericht
    Zie sig!!
    Gaat de mx nu alweer deruit?
    Privacy is geen luxe. Het is een wapen waarmee mensen zich in de toekomst kunnen verdedigen tegen instanties en regeringen die niet langer handelen in het belang van het volk. Onder het mom van ‘terrorisme’ en ‘criminaliteit’ worden ons steeds meer vrijheden afgenomen. Het is tijd om dit een halt toe te roepen.

Senior Member

Standaard

Ja. Ben de afgelopen dagen weer behoorlijk aan het programmeren en tweaken geslagen en ben er nou al weer zat van. En weer sjouwen met zware spullen, ben er gewoon klaar mee. Gewoon top + cab en een delaypedaal, da's echt voldoende voor mij.

Senior Member

Standaard

Mijn rekje:

Zie sig!!
    Hey, daar zijn ze! Ik ben nogsteeds aan het nadenken over de aanschaf ...
    - facebook
    --------------------------------------------------
    - Arafúra : organic ambient / neo-classical
    - IZAH : sludge / post-metal

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DemolitionColorScheme Bekijk bericht
    Hey, daar zijn ze! Ik ben nogsteeds aan het nadenken over de aanschaf ...
    Niet denken maar doen!

Standaard

Ja. Ben de afgelopen dagen weer behoorlijk aan het programmeren en tweaken geslagen en ben er nou al weer zat van. En weer sjouwen met zware spullen, ben er gewoon klaar mee. Gewoon top + cab en een delaypedaal, da's echt voldoende voor mij.
    LOL!!! (maar dan ook keihard!! )

Wat mij nog benieuwt: had je geen aardlussen?
    Privacy is geen luxe. Het is een wapen waarmee mensen zich in de toekomst kunnen verdedigen tegen instanties en regeringen die niet langer handelen in het belang van het volk. Onder het mom van ‘terrorisme’ en ‘criminaliteit’ worden ons steeds meer vrijheden afgenomen. Het is tijd om dit een halt toe te roepen.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door peter_heijnen Bekijk bericht
    LOL!!! (maar dan ook keihard!! )

Wat mij nog benieuwt: had je geen aardlussen?
    Nope. Sowieso is bij mijn FX-return kabel bijna altijd de ground niet gesoldeerd. Ook in dit geval.

Senior Member

Standaard

Dit wilde ik jullie niet onthouden, een foto uit de oude doos. Dit was mijn setje 15 jaar geleden. En op de achtergrond zie je mijn rekje van toen. Dat waren nog eens tijden!!

-Soldano SP77 series II
    -Korg DTR-1
    -Roland MKS-50 synth module (VET!!)
    -ventilatierooster met plectreu
    -Rocktron Piranha
    -Roland GP100
    -ventilatierooster met plectreu
    -Peavey Classic 50/50

Op de achtergrond zie je nog net de vier 1x12" SA cabs (staan volgens mij nog steeds bij Dirk Witte te koop). Gitaren waren een Charvel Fusion Plus en een Peavey Destiny Custom (niet in beeld). Voor mij op de grond lag een Roland FC200 met tweemaal EV-5 en een Digitech FX17 wah.

De coverband waar ik toen in speelde gaat dit jaar een reünie beleven, just for fun. Ben bang dat ik alleen niet meer over dezelfde spullen ga spelen.

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten