Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 750 van 1797 EersteEerste ... 25065070074074874975075175276080085012501750 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 7.491 t/m 7.500 van 17961
    Senior Member

Standaard

Geen idee waarom deze zo speciaal zou moeten zijn , ik heb deze uitvoering wel vaker gezien.

Senior Member

Talking

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door geert1976 Bekijk bericht
    Hij is echt boos

Er lijkt mij niets mis met deze gitaar, is gewoon een originele Gibby......
    Wát een lutser... die advertentie plaatsert. Ehmm, serie nummer?

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door beruk Bekijk bericht
    Wát een lutser... die advertentie plaatsert. Ehmm, serie nummer?
    Een half uur nadat bekend werd dat Gary Moore dood was stond deze advertentie er al op met veel te vaak Gary Moore genoemd. De originele Gary Moore gitaar noemde hij het toen. Lijkenpikker eerste klas met een gewone standard LP.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door CID-Gibson Bekijk bericht
    Ik heb het teeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeering of schurft aan mijn reet.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BobvanKempen Bekijk bericht
    Een half uur nadat bekend werd dat Gary Moore dood was stond deze advertentie er al op met veel te vaak Gary Moore genoemd. De originele Gary Moore gitaar noemde hij het toen. Lijkenpikker eerste klas met een gewone standard LP.
    Wat ik zei...

Wel frappant dat dat van dat lijkenpikken eerder gisteravond nog niet in zijn ad stond, toen die ad nog wel vol met referenties aan gary Moore stond. Hij heeft blijkbaar wel geleerd van de kritiek, alle referenties naar Gary Moore zijn verdwenen, maar hij kon het blijkbaar niet nalaten om ook daar nog even gif over te spuien. Ik ergerde me overigens ook aan de oude versie van de ad mét Gary Moore referentie, te sneu voor woorden.
    Turn it up • Bring the noise

Senior Member

Standaard

Ik heb die advertentie toen ook doorgenomen, maar ik kan me niet herinneren dat hij erin meldde, dat het de originele GM gitaar was.
    Lijkenpikker zal ik hem dan ook niet noemen, maar het getuigde niet van goede smaak.
    Can't have to many Tele's

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marco v Bekijk bericht
    Ik heb die advertentie toen ook doorgenomen, maar ik kan me niet herinneren dat hij erin meldde, dat het de originele GM gitaar was.
    Lijkenpikker zal ik hem dan ook niet noemen, maar het getuigde niet van goede smaak.
    Tsja, de kracht van de suggestie zal ik het maar noemen, niet zeggen dat het dé GM gitaar is, maar wel heel vaak refereren naar het feit dat ook de net overleden Gm op zo'n gitaar speelt, dus...

Ik kán me dan de reacties van lijkenpikker wel voorstellen (al zoun ik het zelf zo ook neit hebben genoemd) en blijkbaar snapte hij ook wat er bedoeld werd, want de referenties zijn inmiddels weg.
    Turn it up • Bring the noise

Senior Member

Standaard

Tja misschien was eea niet handig van de adverteerder en niet getuigend van goede smaak, maar hem daarover scheldmail sturen, getuigd ook van slechte smaak, dat hoort naar mijn mening ook niet.

Ik kan mij de ergenis hierover goed begrijpen, maar ik vind het ook onacceptabel om scheldmails te sturen.

Senior Member

Standaard

Helemaal mee eens Geert,
    verder kan ik ook niets ontdekken waarover getwijfeld moet worden, dit is gewoon een echte, dus hij hoort hier helemaal niet thuis.
    Can't have to many Tele's

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marco v Bekijk bericht
    Helemaal mee eens Geert,
    verder kan ik ook niets ontdekken waarover getwijfeld moet worden, dit is gewoon een echte, dus hij hoort hier helemaal niet thuis.
    Het is inderdaad gewoon een echte Gibson.
    Ik had hem ook geplaatst, vanwege de boze inhoud en ik wist niet, of deze onterecht eerder in dit topic was geplaatst.

Standaard

Iemand tips n tricks voor deze?

http://muziek.marktplaats.nl/snaarin...-incl-amp.html

Die staat gereserveerd voor mij, maar qua fender echtheid weet ik niet waar op te letten?
    Die hielplaat ziet er wel gek uit, of komt dat vaker voor??

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten