Wat je voor de geest staat, kan je misschien hetbeste communiceren met een mood board. Gewoon, wat beelden bij elkaar zoeken die aansluiten bij het gevoel dat je wilt communiceren met de band.
Is dat wat?
Oorspronkelijk geplaatst door Han S
Tja, rijsberman zei het zo subtiel als een kettingzaag en zo genuanceerd als een orkaan.
Oorspronkelijk geplaatst door grayfink
+1 voor Rijsberman, en dan heb ik het niet eens gelezen.
Favorieten/bladwijzers