Nee echt....
Heer Bad, bijzonder veel dank voor alle werk en gezeik dat je over je heen hebt gekregen...
Super!!!
Winnaars? En wat voor een winnaars!!! Van harte gefeliciteerd.
Vriendelijke groet, Gus
Nee echt....
Heer Bad, bijzonder veel dank voor alle werk en gezeik dat je over je heen hebt gekregen...
Super!!!
Winnaars? En wat voor een winnaars!!! Van harte gefeliciteerd.
Vriendelijke groet, Gus
hee oigun, gefeliciteerd !![]()
Komt bijna overeen met mij top 5
ก้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้ ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ กิิิิิิ
Volgende keer toch maar een nieuwe foto schieten. Gezakt van plaats 11 naar 38.
Een voor mij redelijk verrassende top 10, maar er staan idd wel fantastisch mooie gitaren in, dus wel geheel terecht.
Badman, bedankt maar weer voor de inzet, het blijft een leuk initiatief. Top!![]()
45ste (A) Nice
Volgende keer zal ik een mooiere foto maken.. Dat scheelt ook al vaak wat punten. Mooie setting en mooie belichting
BEDANKT voor jullie stemmen!!
Had niet gedacht dat ik de winnaar zou worden... het bewijst maar weer eens dat jullie smaak hebben
(wat heb ik nou eigenlijk gewonnen? hehehe)
Whoei, gedeelde 40e plaats met een Telecaster!
Er zit een stijgende lijn in. Mooi rond getal ook, lekker makkelijk te onthouden...
Mijn knutsel pagina:
www.gemini-guitars.nl (non-commercial)
Volgens mij heb ik geen smaak.
Laat ik voorop stellen dat ik met het navolgende niemand wil kwetsen! Ik hoop dat iedereen enorm veel plezier heeft van zijn of haar gitaar. Ik wil ook absoluut niet jullie plezier vergallen, integendeel. Voor de winnaar in ieder geval een welgemeende 'proficiat'....
Maar wat vind ik de top 5 een afzichtelijke gitaren! Totaal niet mijn smaak!
Maar desalniettemin:
![]()
Custom Serpentine 7 string DC, Ibanez JPM90th HAM, Ibanez JPM100P1, Ibanez JPM100P2, Ibanez JS100BK, Ibanez RG7321, Ibanez AEL20, Axe-FX 2 & MFC-101 footcontroller, KRK Rokit RP-6 G2
Favorieten/bladwijzers