Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 81 van 86 EersteEerste ... 31717980818283 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 801 t/m 810 van 856
    Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kim Wilson Bekijk bericht
    Ik denk dat Woml er met kop en schouders bovenuit steekt. En dat zou volkomen terecht zijn. Tjonge, wat zit daar een stukkie vakwerk en aandacht voor detail in. Niks ten nadele van de andere zelfbouwers overigens.
    Toch leuk, als ik Woml mag citeren:

Op 30 april 2010 schreef Woml:
    "Maak je geen zorgen, ik was toch al niet van plan om met die verkiezing mee te doen. Ik vind het ergens niet helemaal netjes om mee te doen met een gitaar die ik in een cursus heb gemaakt. Daarvoor wil ik er toch eentje hebben die ik helemaal op eigen houtje heb gemaakt, en niet alleen domweg instructies opgevolgd... "

Wel een magnifiek ding trouwens!
    Ovation Collectors Edition '97, Martin HD-28 & Fishman Matrix Infinity, Simon & Patrick Showcase FM & Fishman Ellipse Matrix Blend, Larrivee OM-03R, Fender Baja Telecaster, Vision & Gerrinez bass, Richwood Irish Bouzouki, Simon & Patrick Vintage Burst Parlor Cedar HG A3.2

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Flipkoos Bekijk bericht
    Toch leuk, als ik Woml mag citeren:

Op 30 april 2010 schreef Woml:
    "Maak je geen zorgen, ik was toch al niet van plan om met die verkiezing mee te doen. Ik vind het ergens niet helemaal netjes om mee te doen met een gitaar die ik in een cursus heb gemaakt. Daarvoor wil ik er toch eentje hebben die ik helemaal op eigen houtje heb gemaakt, en niet alleen domweg instructies opgevolgd... "

Wel een magnifiek ding trouwens!
    Ja wacht even! Dat ging over de verkiezing op de DGBM! Voor een helemaal-zelfbouw-wedstrijd vond ik hem geen eerlijke deelnemer.
    Aan de Mooiste-gitaar-van-Gitaarnet-verkiezing wilde ik al twee edities geleden meedoen, maar hij was nu pas af...
    I've got an inferiority complex - but it's not a very good one...

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Woml Bekijk bericht
    Ja wacht even! Dat ging over de verkiezing op de DGBM! Voor een helemaal-zelfbouw-wedstrijd vond ik hem geen eerlijke deelnemer.
    No offence natuurlijk haha, ik had het even verkeerd gelezen. Overigens zou je een terechte winnaar zijn. Wacht een prachtig instrument!
    Als ik tijd, geld en ruimte had zou ik ook erg graag nog eens iets zelf willen proberen. Een mooie parlourgitaar ofzo. Ik ben bang dat 'm dat niet voor mijn pensioen gaat worden. Nog 35 jaar wachten...zucht...
    Ovation Collectors Edition '97, Martin HD-28 & Fishman Matrix Infinity, Simon & Patrick Showcase FM & Fishman Ellipse Matrix Blend, Larrivee OM-03R, Fender Baja Telecaster, Vision & Gerrinez bass, Richwood Irish Bouzouki, Simon & Patrick Vintage Burst Parlor Cedar HG A3.2

Standaard

Hierbij mn lijstje:

1 oigun (10 pnt)
    2 luca p
    3 Valoosj
    4 Angel
    5 Hendriks
    6 Woml
    7 pepe
    8 Jeroen van hulsteijn
    9 herman
    10 Rekel (1 pnt)

Waarbij ik natuurlijk genoeg mensen/gitaren te kort heb gedaan.
    Te koop: Helemaal niks!

Standaard

Ik zal bij het bekendmaken van de uitslag het Excelbestand online zetten, met daarin alle lijstjes. Ik heb trouwens alle lijstjes nu ingegeven, er zijn enkel nog 2 leden die me nog iets duidelijk moeten maken :s ... ze hebben een pm gekregen dus ik hoop dat ik snel de uitslag kan posten

Standaard

De spanning stijgt ten top!
    Laatst gewijzigd door aaronstonebeat; 1 februari 2011 om 16:03
    Aaron Stonebeat
    Mijn nieuwe band: Eddy Current & The Field
    Stonebeat's gitaargeknutsel in beeld: http://aaronstonebeat.mijnalbums.nl/

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Basileia Bekijk bericht
    Ik plaats alvast mijn shortlist hier, maar de uiteindelijke top10 gaat via PM.

Mijn favorieten in willekeurige volgorde:
    Oigun
    St Robot
    Timosomers
    Venlonaer
    JeroenvanHulsteijn
    HenriK
    JulesvdRee
    Fernando
    Jze
    Barno
    Luca P
    Thijser
    Mr Fingers
    Ruis
    Hendriks

En nu nog 5 af laten vallen en een volgorde maken. Moeilijk!
    Puur toevallig gezien Basileia, maar ik heb nergens je uiteindelijke lijstje teruggevonden. Heb m'n pmbox ondersteboven gekeerd... maar niets. Als je wil kan je nu nog snel stemmen, ik moet toch nog even afwachten.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Badman Bekijk bericht
    Puur toevallig gezien Basileia, maar ik heb nergens je uiteindelijke lijstje teruggevonden. Heb m'n pmbox ondersteboven gekeerd... maar niets. Als je wil kan je nu nog snel stemmen, ik moet toch nog even afwachten.
    Ja laat hem maar gauw de lijst sturen , mischien nog wat puntjes voor mijn Cabro.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Badman Bekijk bericht
    Shit, helemaal vergeten m'n echte lijst in te sturen. Hij komt er aan!

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten