Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 109

Threaded View

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door macwilliams Bekijk bericht
    Tjah, ENGL rules

Hey albert, gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst. Dat een ENGL erg goed kan klinken wist je toch al

Ik ben al weken niet meer in de friese contreien geweest maar wanneer ik weer in de buurt ben dan neem ik hoe dan ook contact met je op. Ik hoop dat je nog hetzelfde telefoon nummer hebt?

Ik ken de thunder combo (reverb) ook en ik vond het een donders (thunders) lekker klinkende amp voor de muziek die jij speelt. Lekker veel defenitie maar niet kil of koud.
    Welke speaker hangt er bij jou in de kast?

En nu heb je die flightcase ook niet meer nodig
    Ja ik was er al van overtuigd dat ENGL`s goed klinken ( rara hoe kan dat )
    Maar toen ik deze versterker zag staan dacht ik mmmm hij is wel erg klein
    Maar niets bleek minder waar te zijn !!! in combinatie met de boss Gt8 is het echt een geweldige versterker die in alle omstandigheden goed zijn werk doet.
    Het nadeel met de Vox is dat hij heel schel was en als ik via de EQ van de boss de high en mid er uit draaide dan was de karakter van de Vox ook verdwenen.
    ( dit komt waarschijnlijk omdat de Vox alleen een tone knop heeft op zijn clean kanaal )
    De ENGL 50`s Thunder Reverb zet ik de high en mid op 4 a 5 (zodat hij wat dof klinkt ) en de rest doe ik via de EQ van de Boss om tot een goed resultaat te komen.

Ik zal vanavond even kijken wat voor speaker er in zit.
    En je bent van harte welkom als je in fryslan bent !!!!

Edit:

Er zit een Celestion GT12 Vintage 30 Speaker in ( 8 ohm )
    Laatst gewijzigd door SRV2000; 30 januari 2011 om 20:20
    Flightcase voor ENGL thunder 50 reverb gezocht ( in de omgeving van friesland )

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten