Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 33 van 54 EersteEerste ... 23313233343543 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 321 t/m 330 van 537

Discussie: Hollowbody

Senior Member

Standaard

Stel je voor, Gibson heeft een Firebird, je hebt zelf al een Falcon en je wil nog een dier voor een stoere gitaar. Je kan alles kiezen. Tijgers, beren, slangen, draken... en je kiest dan voor een Penguin. En geen stoere penguin maar eentje die vrolijk je slagplaat afwaggelt.
    Ik vind dat leuk, dat totale gemis aan pretenties.

Senior Member
    af en toe in de 7e hemel... (als ik speel)

Damn Oi.., op een of andere stupide manier heb ik iets gemist, want zie haar nu pas voor 't eerst zo volledig en ben zwaar onder de indruk !!

Verrukkelijke gitaar..., een genot om dit mee te maken !

Veel suc6 en plezier ermee

"als je scheten maar flink naar hout stinken.., dan heb je goed geschuurd ! " HP.
    http://picasaweb.google.com/109435607338071709971/HowToBuildMyFirstAcousticGuitar

Senior Member

Standaard

@pepe: zoiets als dit?

ik vind het wel een leuk idee, ik zou dus alleen wat anders kiezen dan die pinguin om niet de link met gretsch te hebben.

iig, het kan niet vaak genoeg gezegd worden: wat een fantastische gitaar!!!

Senior Member

Standaard

Ik vind het proces in dit topic erg leuk om te zien. De gitaar vroeg regelmatig om een reactie op het voorgaande. En toen het kantelmoment met de tortoise zijkanten. Dat was een alles bepalende stap. Voor die tijd zag ik een naturel gitaar, met zo'n charlie christian pickup.
    Ibanez as200/Ibanez silverseries strat -> Lex Bos Superdrive IV-> Wampler Analog Echo-> Barber launchpad-> ac30

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Robdop Bekijk bericht
    @pepe: zoiets als dit?

ik vind het wel een leuk idee, ik zou dus alleen wat anders kiezen dan die pinguin om niet de link met gretsch te hebben.
    Ik bedoel, je moet geen penguin nemen want die is er al. Maar iets wat zo suf is dat het een geuzennaam wordt en daarmee instant coolness.

Senior Member

Standaard

We moeten het nu alweer een paar pagina's stellen zonder de foto dus hierbij herhaal ik hem nog maar even.
    Want het is natuurlijk een geweldig mooi instrument.
    Dat van die tortoise zijkanten zou ik nooit bedacht hebben ( en waarschijnlijk nooit gaan doen). Maar het is een erg leuk idee. En heel erg mooi uitgevoerd.
    Gefeliciteerd. Ik ben onder de indruk.
    Ik ben erg benieuwd naar de klank. Krijgen we misschien nog een clipje binnenkort ..... ?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door oigun Bekijk bericht

Senior Member
    Brugge, deel van een pretpark op de grens van Nederland, Duitsland, Luxemburg en Frankrijk

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pepe Bekijk bericht
    Ik bedoel, je moet geen penguin nemen want die is er al. Maar iets wat zo suf is dat het een geuzennaam wordt en daarmee instant coolness.
    Een walrus!
    When in Doubt, Fuck it.
    When not in Doubt... get in Doubt!

Remember kids: eat your parents, stay in sleep, don't do school, honor your vegetables and get eight hours of drugs every night.

Senior Member
    Blog Entries
    243

Standaard

Waarom een pinguin? Omdat het een sub zero koele gitaar is.
    Daarom tegelijkertijd dus ook geen pinguin. Een art deco motiefje op een transparante slagplaat lijkt me misschien nog wel wat.
    Maar deze gitaar was al cool voor er snaren opzaten.
    vriendelijke groet, Olav
    Founding Member of the Gun Guitars Owners Association
    www.makeyoursongcount.com

Senior Member

Standaard

Feit is dat een gitaar van dit caliber een naam moet krijgen, ok, ik ben een sucker voor type namen enz... hoort gewoon bij het bouwen vind ik. En die naam moet Oi maar zelf bedenken

Zelf zou ik gaan voor iets als The Ambassador, maar zoals vaak met goede namen, als ik dat dan google bestaat het natuurlijk al... dus dan zou ik gaan zoeken naar een andere diplomaten naam ofzo, alleszins iets dat ik associeer met een chique kostuum

of idd the pepe doctrine: een of ander vergeten beest of plant ofzo. Ik heb net een Guttlin af die de naam Thin King Okapi heeft. oa door de kleurstelling en geef toe, een Okapi is een zwaar onderschat beest qua esthetica...
    Laatst gewijzigd door barno; 30 januari 2011 om 14:05

Senior Member

Standaard

als we een vergeten beest zoeken stel ik voor 'm de "dodo" te noemen. al lang uitgestorven, maar toch een verschrikkelijk cool beest volgens mij.

grtz

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten