Als ik mij niet vergis werd gezegd dat het een naar eigen inzicht aangepaste versie is. Ik heb 'm gehoord en vond 'm minder prettig, iets te donker en niet dat exciter-achtige waardoor je over het hele spectrum hoog-mid-laag extra ballen krijgt. Waardoor het meer klonk als een normale overdrive in plaats van de geweldige boost/drive die de Klon is.

Ik zal niet roomser zijn dan de paus overigens. In de tijd dat ik er nog makkelijker over dacht heb ik ook ooit een kloon gekocht van iemand die beweerde 'm zelf te hebben ontleed en na bouwen had vergeleken met de echte en dat bleek dus pure lulkoek te zijn. Meneer had het niet geverifieerde, maar destijds wel circulerende circuit nagebouwd en dat klonk nergens naar. Ja, als een slechte Tubescreamer Uiteindelijk is het met dat pedaal wel goed gekomen, maar het heeft me wel geleerd dat er niet te makkelijk gedacht moet worden over 'intellectueel eigendom' en klonen van pedalen. Al was het alleen maar vanwege de onbetrouwbaarheid in kwaliteit...
Ik hoop dat anderen mee kunnen genieten van mijn betaalde leergeld