Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 14 van 17 EersteEerste ... 41213141516 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 131 t/m 140 van 166
    Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TimoSomers Bekijk bericht
    Dat sowieso, en roel, speelt die gitariste indat filmpje nu constant half clean?
    Want dan prik je ook nergens doorheen, dan hoor je nagenoeg alleen dat clean met wat fuzz van jou erdoor.
    Ik zou een boost/eq/volumehoger (!) en sowieso BEIDEN versterkers afstellen want wie weet drukken jullie elkaar weg.
    Ik snap dat je een andere amp wil en daar is echt niks mis mee (heel dat gezeik over spullen waarderen altijd) maar ik weet zeker dat ik in no time dwars door die mix beuk, en dat is niet om mezelf op te hemelen maar om aan te tonen dat het met een beetje wil wel lukt.
    Jij hoeft die amp alleen maar boos aan te kijken en dan beuk je al door de mix heen
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door proguitar89 Bekijk bericht
    en ik weet niet of je vriendloos bent maar ik wil best wel een vv sturen.

Standaard

Die zijn gelijk een stuk duurder.

Ik heb zelf voor de gein een keer een tweedehands GE-7 gekocht, snipermod dr op geknalt en dan werkt dat gewoon perfect hoor.

Tankman
    Guest

Standaard

Ik heb toendertijd ook eerst 2 weken met een GE-7 gewerkt en heb geen zin om die dan nog te moeten modden. Ik heb gewoon de meerprijs betaald voor een product die gewoon goed is, de 10-band dus. De 6-band kost overigens niet zo heel veel meer dan de GE-7 dacht ik.

Edit: Bij Thomann is de 6-band voor 77 euro te halen. De Ge-7 is overigens ook 77 euro en de KFK 10 band is 144.

Senior Member

Standaard

Ik heb ook een MXR 6band, als nieuw voor 40 euro dus daar hoef je het niet voor te laten. Bevalt wel goed moet ik zeggen, gebruik hem nu als solo boost.
    "Till I Cadillac"

Zoekt een setje TV Jones of Filtertrons

Moderator

Music

Ik had effe de link naar filmpjes gemist, toch nog maar even gekeken. Ik weet niet of het grotendeels hierop gebaseerd is, maar als de podiummix net zo ruk was als de zaalmix kan ik me er iets bij voorstellen dat je denkt niet door de mix te komen Dat ligt echter niet aan de versterker... als je hoort hoe hard die snare er doorheen knalt, pfff! Dan sta je gewoon te zacht met je drive. Punt.
    Trouwens, dat leuke meisje met die Epi LP hoor je ook bijna nergens, klaagde die er ook over?
    "Het is maar een spelletje" - Confucius

Standaard

Da's een Vintage LP
    Zij klaagde ook nogal.. Zij speelt normaal helemaal clean.

Senior Member

Standaard

Ik ken de HT-20 niet maar afgaande op je filmpjes denk ik dat het ook wel wat aan je speelstijl ligt. Je speelt echt heel voorzichtig, bijna strelend. Ik denk dat je drive er met een fellere attack al veel meer moet uitkomen.
    Gewoon wat harder rammen dus op die gitaar.

Dit geldt overigens ook voor de rest van de band. Het mag voor mij allemaal wat meer beuken.

Moderator

Music

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RoelSmoel Bekijk bericht
    Da's een Vintage LP
    Zij klaagde ook nogal.. Zij speelt normaal helemaal clean.
    Epi, VIntage, afijn, zo'n budgetding. Ik weet niet wat zij voor versterker had maar die hoorde ik 90% van de tijd nauwelijks. Maar wat jonesd al zegt, speelstijl helpt ook niet echt. Twee keer voorzichtig aanslaan, dan al nerveus achterom kijken... pas je gedrag aan. Serieus. Ik zie wel vaker mensen steeds vaker naar hun versterker kijken (en zich dus helemaal omdraaien) als ze zichzelf niet goed horen. Doe dat niet. In de eerste plaats ziet het er niet uit voor het publiek. In de tweede plaats word je er alleen maar onzekerder van. In de derde plaats: doe er dan wat aan. Draai aan die knoppen, maar ga niet alleen kijken. En als je jezelf dan nog slecht hoort: jammer dan, doorgaan met de show en blijven lachen.
    Stuk moeilijker dan een andere versterker scoren maar wel n uttiger

Standaard

Zaterdag weer een kans.. Andere versterker is geen optie, dit was dan ook alleen als uiterste..
    Die filmpjes.. Dat waren helaas de enige voorbeelden die ik had, dit was een soort van oefenoptreden voordat we naar Italië gingen, voor ouders, broers, zussen, andere familieleden en aanhang.. Nu staat het als een huis, dus dit is volgens mij geen probleem. Filmpjes van het optreden in Rovigo moeten nog online komen te staan, ooit, gezien het tempo van school.. Dat was in ieder geval super.
    Ik heb de laatste dagen flink wat aan mijn EQ zitten draaien, inclusief gain, kijken hoe dat zaterdag gaat.
    Zouden er Limburgers bereid zijn om zaterdag een kijkje te komen nemen.. We spelen (met Ben Berendsen na ons) vanaf half 10 's avonds bij café De Haas in Voerendaal, naast het station

Moderator

Music

Dat wordt gratis bier uitdelen Roel!

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten