Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 70 van 86 EersteEerste ... 2060686970717280 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 691 t/m 700 van 856
    Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Senator Bekijk bericht
    Zal ik dan voor 2011 een inzending doen ;-)....

Zie hier mijn Spawn.. ge-airbrushed door mijn lieftallige vriendin..

Lelijke gitaar, maar Marvel & DC fan als ik ben; gave paintbrush, ook al zou ik 'm zelf niet hoeven.
    Mooi gedaan; two fingers up for your girlfriend !!
    Vroeger was de toekomst beter.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kim Wilson Bekijk bericht
    Hmm, vorig jaar had ik meer stemmen. Wellicht is de kwaliteit van de inzendingen dit jaar hoger. Of er doen meer gitaren mee, dat kan ook. Sowieso vind ik het aanbod aan mooie zelfgebouwde planken hoog, en kwalitatief zeer hoogstaand.
    Er doen minder gitaren mee. Als ik me goed herinner hadden we vorig jaar ongeveer 190 deelnemers, terwijl het er nu bijna 150 zijn.

Senior Member

Standaard

Vorig jaar vond ik het ook lastiger een top 10 samen te stellen, dit jaar was ik er eigenlijk best snel over uit.
    "Till I Cadillac"

Zoekt een setje TV Jones of Filtertrons

Senior Member

Standaard

Idd, minder dan vorig jaar. En een duidelijkere top10 samen te stellen. Er zijn een paar gitaren die er echt met kop en schouders bovenuit torenen.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht
    Wat Kim zegt

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Badman Bekijk bericht
    Er doen minder gitaren mee. Als ik me goed herinner hadden we vorig jaar ongeveer 190 deelnemers, terwijl het er nu bijna 150 zijn.
    Is ook wel logisch , een grote groep gitaristen heeft slechts 1 gitaar en blijven die ook trouw en gaan die niet ieder jaar opnieuw inschrijven.
    De meeste die aan de verkiezing meedoen is de groep zelfbouwers en de groep die aan chronische gas tromites lijd.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hendriks Bekijk bericht
    Is ook wel logisch , een grote groep gitaristen heeft slechts 1 gitaar en blijven die ook trouw en gaan die niet ieder jaar opnieuw inschrijven.
    De meeste die aan de verkiezing meedoen is de groep zelfbouwers en de groep die aan chronische gas tromites lijd.
    Precies, ik heb maar 1 gitaar, heeft vorig jaar meegedaan. Dit jaar hoop ik mijn project af te maken, moet wel lukken, en doe ik voor 2011 zeker mee.
    Mijn band op Myspace

If this is your reality, what must your nightmares look like

Senior Member

Standaard

Ik heb zojuist gestemd !

Ik hou de puntenverdeling geheim , maar dit zijn degene die in mijn top 10 zijn beland (in willekeurige volgorde):

BartBlackMagic, episua, humbucker, Kim Wilson, M@rtijnd, Nick1976, Scip, sideburns, tomdiedom, Venlonaer

Wel grappig te vertellen dat ik Venlonaer eerst niet in mijn lijst voorkwam.
    Toen ik later het topic nog doorliep, zag ik zijn eerste foto. Op basis hiervan verdiend hij zeker een plekje ( en niet onderaan )

Laat dit een les zijn voor iedereen die zijn foto wijzigt, het kan ook verkeerd uitpakken!
    huh?

Senior Member

Standaard

Haha, ben inmiddels bang dat ik beter een mooie foto van mij Fender Baja Tele had kunnen maken... Wellicht moeten we volgend jaar in akoestisch ook maar eens zo'n wedstrijd houden. Want hoewel de titel is "Mooiste gitaar van gitaarnet" ben ik bang dat het toch vooral de elektrische snarenberoerders zijn die meedoen (is ook logisch in subforum elektrisch natuurlijk)...
    Ovation Collectors Edition '97, Martin HD-28 & Fishman Matrix Infinity, Simon & Patrick Showcase FM & Fishman Ellipse Matrix Blend, Larrivee OM-03R, Fender Baja Telecaster, Vision & Gerrinez bass, Richwood Irish Bouzouki, Simon & Patrick Vintage Burst Parlor Cedar HG A3.2

Senior Member

Standaard

Ik moet toegeven dat ik normaal gesproken ook weinig in dit subforum rondstruin, behalve als deze verkiezing loopt. Maar om er nou een aparte akoestische variant van op te zetten? En vervolgens zeker ook een zelfbouw-afsplitsing? Daar is geloof ik al een discussie over geweest met als uitkomst dat het beter gewoon bij een centrale verkiezing kan blijven.

Misschien is het wel een idee om hem volgend jaar bijvoorbeeld onder Diversen te parkeren.
    I've got an inferiority complex - but it's not a very good one...

Senior Member

Thumbs up

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Barloef Bekijk bericht
    Ik heb zojuist gestemd !

Ik hou de puntenverdeling geheim , maar dit zijn degene die in mijn top 10 zijn beland (in willekeurige volgorde):

BartBlackMagic, episua, humbucker, Kim Wilson, M@rtijnd, Nick1976, Scip, sideburns, tomdiedom, Venlonaer

Wel grappig te vertellen dat ik Venlonaer eerst niet in mijn lijst voorkwam.
    Toen ik later het topic nog doorliep, zag ik zijn eerste foto. Op basis hiervan verdiend hij zeker een plekje ( en niet onderaan )

Laat dit een les zijn voor iedereen die zijn foto wijzigt, het kan ook verkeerd uitpakken!
    Hulde!!!!!

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten