voorlopige update;
alle 'gaspedalen' naast het plankje om gewicht/ruimte te besparen;
onderweg is nog een interface box die mijn volume pedaal tussen chorus en delay kan plaatsen..
![]()
voorlopige update;
alle 'gaspedalen' naast het plankje om gewicht/ruimte te besparen;
onderweg is nog een interface box die mijn volume pedaal tussen chorus en delay kan plaatsen..
![]()
Godin '04 LGX-SA, Tokai '86 Partscaster, S. Cortez CS-240 -> Zoom G3
Boss FZ-5>K's90>Clyde McCoy RI Wah>Maxon SD9>Danelec CTO-1>Arion SCH-1>Zoom CDR-70 / Marshall Blues Breaker mk1>Zoom G3
Te koop: ...
aaah heerlijk! twee keer de arion stereo chorus langs zien komen... dan ligt het dus toch niet aan mij :P
Zo, mijn pedalboard weer geupdate met het een en ander aan pedaaltjes, door het gebruik veelvuldig van een nieuwe amp (cleane 1x12 combo) en een nieuwe band zonder vaste oefenruimte.
Als ik mijn HOOK Captain 34 gebruik dan komt dit boardje in de loop staan (staat icm mijn combo voor de amp) en dan worden de 2 drives vervangen door de footswitch van de HOOK die precies op die dan loze plek past.
Volgorde: begin rechtsonder en eindig ook weer rechtsboven.
In de toekomst komt er nog een patchbox onder het board voor de in en uitgaande kabels en moet ik de onespot maar eens vastzetten onder het board en een steviger verlengsnoer maken. Maar goed, tijd....
Board:
![]()
Laatst gewijzigd door Lexvandoef; 19 januari 2011 om 01:02
Band: Hot Funk Sundae - Funky Covers
TB looper gemaakt voor de Overdrive II zodat het aan en uit bashen 'm blijft bespaard.
Klinkt tevens ietsje beter als ie uit staat via de looper.
de DL4 heeft de switch-, led- en volume modificatie van me gehad en kan zo weer een tijd mee.
die momentary switches zijn echt heel fijn, de blauwe leds zien er funky uit en de volume dip is nu weg.
Nu nog de double preset mod en dan kan die EX-1 expressie pedaal foetsie = ruimte voor iets anders.....
![]()
Laatst gewijzigd door Fragedallic; 19 januari 2011 om 15:51
Love is patient, love is kind. Love comes through every time.
Always protects, hopes and trusts. Keeps on believing and it never gives up.
----------------------------------------------------------------------------------------
voorlopig niets meer te koop...
Lex, hoe vind je die Rotary Chorus eigenlijk? Ik kon er ooit, vroegâh toen ik nog weinig wist van gitaarspullen en pas net speelde, eentje overnemen voor 40 euro ofzo en dat heb ik toen niet gedaan. Nu toch gezien de waarde van dat pedaal wel spijt van, haha.
En Fragadellic, jouw plankje blijft toch wel een van de beste die ik hier tot nu toe gezien heb, toffe pedalen en één van de netst afgewerkte Showmaster cases die ik ken![]()
tijdelijke opstelling met de vandaag aangeschafte mudhoney: heerlijk pedaaltje! Nu Dinsdag de M9 erop voor modulatie en ik ben bijna helemaal klaar
!
de distortron is in bruikleen, dus die gaat volgende week vrijdag weer weg...
afgelopen tijd de BD-2 en de MXR GT-OD ook gehad en denk dat ik met wat ik nu heb stevig tevreden ben!
van dit een half jaar terug:
naar dit nu:
![]()
Gibson Studio LP '94 Ebony - '04 Fender CIJ strat - '08 Fender BAJA tele - Alvarez - H&K Edition Tube 20th anniversary
het is de Mini-versie van:
zelfde pedalen, alleen heb ik het volumepedaal via een patchbay opgelost; de patchbay is gesplit, dus ook zonder volumepedaal gaat er signaal doorheen (en naar de tuner).
de Pedaltrain mini met volumepedaal in voorvak, is i.c.m. jazzbak, Jazzamp, rugzak met logeer- + bigband spulletjes + een rare jaren '30/'40 trappenhuis een verademing t.a.v. een extra te dragen Gator Pedal Tote...
Godin '04 LGX-SA, Tokai '86 Partscaster, S. Cortez CS-240 -> Zoom G3
Boss FZ-5>K's90>Clyde McCoy RI Wah>Maxon SD9>Danelec CTO-1>Arion SCH-1>Zoom CDR-70 / Marshall Blues Breaker mk1>Zoom G3
Te koop: ...
Favorieten/bladwijzers