Onkunde (dat vrees ik )
Of een Vox klinkt niet in combinatie met een GT-8 ( vox staan er inderdaad bekend onder dat ze nog al moeilijk in omgang zijn met effecten )
Na het topic even te hebben doorgespit is er één ding wat nog niet duidelijk is. Hoe heb je je GT-8 aangesloten naar je VOX? Mijn ervaring is dat multi-fx vele malen beter presteren wanneer ze in de loop van de versterker worden gebruikt. Nagenoeg ieder multi-FX apparaat werkt op line level, net als de FX- loop van 'n versterker (daar zijn ze voor) en niet op instrument level, zoals de meeste reguliere effectpedalen. Jij hebt de AC-30 als ik me niet vergis? Die heeft 'n effects loop. Let op, die GT-8 gaat véél voller klinken..

Mocht je dan nog behoefte hebben aan meer drive mogelijkheden, dan zou ik 'n simpel overdrive pedaaltje vóór de versterker zetten als aanvulling op de GT-8. Oh ja, en als het even kan, probeer de amp- simulatie uit te zetten en alleen de effecten te gebruiken.

Mocht je dat allemaal al geprobeerd hebben, dan neem ik bovenstaande uiteraard terug, maar zoals je zelf al zegt wanneer eigenlijk je eigen onkunde er voor zorgt dat je niet tevreden bent, zou ik wat aan die onkunde gaan doen, i.p.v. andere pedalen aanschaffen.

Succes!