Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 6 van 17 EersteEerste ... 4567816 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 51 t/m 60 van 166

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jan Buurman Bekijk bericht
    Beetje eigenwijs, RoelSmoel? Je blijft het maar in andere spullen zoeken!
    Ik denk dat als je bijv. onze eigen gitaargod TimoSomers over jouw spullen laat spelen dat je broek afzakt van de sound die er uit jouw gear kan komen....

.
    Ik krijg "mijn" sound uit de versterker, dus dat voldoet
    Volgende week nog eens uittesten in de band..

Senior Member

Standaard

Je vraagt om advies en je krijgt advies en toch ga je weer eigenwijs doen. Je bent er nog steeds van overtuigd dat je je eigen tekortkomingen kunt compenseren met meer en duurdere gear.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door proguitar89 Bekijk bericht
    en ik weet niet of je vriendloos bent maar ik wil best wel een vv sturen.

Standaard

Toch wel leuk dat iedereen hier zegt dat het niet aan je gear ligt, maar aan je instellingen, en dat je uiteindelijk een andere versterker gaat testen
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door G.G. Bekijk bericht
    Zal wel aan jou liggen. Als ik zeg dat mijn strat klinkt als popcorn met wasabi en mijn andere strat klinkt als rosbief met aardbeienjam, dan snapt iedereen precies wat ik bedoel.

Wat ben jij dom zeg.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lollol Bekijk bericht
    Toch wel leuk dat iedereen hier zegt dat het niet aan je gear ligt, maar aan je instellingen, en dat je uiteindelijk een andere versterker gaat testen
    Slechts vergelijken, ik heb vanmiddag ook aan de instellingen gezeten, maar uittesten in de band kon nog niet.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RoelSmoel Bekijk bericht
    Ik krijg "mijn" sound uit de versterker, dus dat voldoet
    Volgende week nog eens uittesten in de band..
    Maar het zou toch wel lekker zijn als "jouw" sound ook in bandverband te horen is, toch?
    Het moet echt makkelijk kunnen met die HT20, lees alle adviezen nog eens goed door. Daar ligt echt de sleutel!!!
    Te koop: Modtone Powerplant (+1 9V AC uitgang)

Senior Member

Standaard

Ik probeer volgende week een Gigmaster head van Engl te lenen..
    Waarom?
    Dan kan ik de 2 amps eens naast elkaar houden en kijken wat er nu precies anders aan is, en of de een beter door de mix prikt.
    Geld heb ik niet voor een andere versterker, dus jullie hoeven niet te verwachten dat ik binnenkort met een nieuwe amp thuis zit..
    Lees eens wat er wordt geschreven - de meeste mensen zeggen hier dat het met jouw versterker prima moet lukken, maar dat de instellingen beter kunnen.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FruscianteFan Bekijk bericht
    Lees eens wat er wordt geschreven - de meeste mensen zeggen hier dat het met jouw versterker prima moet lukken, maar dat de instellingen beter kunnen.
    Daar ben ik ook van overtuigd dat dat moet lukken

Senior Member
    Blog Entries
    1

Standaard

Maar wat moet je dan met die Gigmaster, als je er van overtuigd bent dat je prima spul in handen hebt en daarmee dus ook rond kunt komen?
    Wat wil je dan gaan vergelijken met die Engl? Dat is toch totaal niet waar hier nou over gediscussieerd word?
    Ik dacht dat het ging hoe we je geluid zo konden krijgen dat je beter door de mix prikte en beter de band aanvult?
    Te koop:
    - Kustom Tuck N Roll PA 300 head, versterker uit 1973 250euro
    -Dynacord Twen gitaarcombo, versterker uit 1972 350euro

Standaard

Waarom dan de ENGL gaan testen? Ik snap wel dat GAS een vervelend verschijnsel is, maar soms moet je dat gewoon de kop in drukken omdat het zonde van het geld is.

Daarbij, je hebt overduidelijk nog niet door wat je Blackstar allemaal kan produceren aan klanken, dus hoe wil je dan een goede vergelijking maken met die ENGL. Die vergelijking gaat dan sowieso al mank lopen.

Senior Member

Standaard

Daar ben ik ook van overtuigd dat dat moet lukken
    Waarom ga je dan proberen een Gigmaster te lenen?
    Echt ik snap jou niet. Je vraagt om adviezen, je krijgt 5 pagina's met puur serieuze en erg handige, en ook nuttige adviezen. Dan kom jij aan, ja ik ga een engl proberen te lenen terwijl je een post eerder nog zegt dat je sound blackstar is blablabla.

Ga nou eerst maar eens met die blackstar aan het tweaken. Probeer het dan eerst in de band en als het dan NOG niet lukt (wat ik niet geloof) DAN kun je eens kijken hoe een engl ernaast klinkt.

"Till I Cadillac"

Zoekt een setje TV Jones of Filtertrons

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten