Welkom op het GitaarNet.
Discussie gesloten
Pagina 1178 van 1214 EersteEerste ... 178678107811281168117611771178117911801188 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11.771 t/m 11.780 van 12136
    Senior Member

Standaard

Ik heb hem door omstandigheden helemaal aan het eind van mijn keten staan en ik hoor helemaal niets!!!!!
    Te koop: Modtone Powerplant (+1 9V AC uitgang)

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jan Buurman Bekijk bericht
    Ik heb hem door omstandigheden helemaal aan het eind van mijn keten staan en ik hoor helemaal niets!!!!!
    Betekend toch ook dat je al je effecten moet uitdoen die het signaal dermate veranderen om beetje te kunnen stemmen? Kan me voorstellen dat stemapparaat aan het einde van de keten i.c.m. een pitchshifter of dikke FX niet zo goed werkt .
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Orpheo Bekijk bericht
    oh ik wil zo graag mijn custombuilds laten zien, maar ze staan nog in het bos

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door carbon_hill Bekijk bericht
    Dit is mij ook opgevallen ja, vooral als ik m'n drive/fuzz aan laat staan tijdens het stemmen is het net of er een tornado door m'n versterker gaat als ik stem. Best vervelend, iemand een oplossing hier voor?
    Ik heb exact hetzelfde, maar als ik tune dan zet ik gewoon m'n drive ff uit, dan valt het wel mee. Overigens heeft een Korg DT-10 daar ook last van.
    Wat mij trouwens ook opvalt is dat in poly mode hij altijd aangeeft dat mijn lage E snaar een tikje te laag staat, maar controleer ik die afzonderlijk dan staat hij ineens wel perfect

chicken

wel hele vette boardjes HH !
    Gibson Studio LP '94 Ebony - '04 Fender CIJ strat - '08 Fender BAJA tele - Alvarez - H&K Edition Tube 20th anniversary

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chocola Bekijk bericht
    Betekend toch ook dat je al je effecten moet uitdoen die het signaal dermate veranderen om beetje te kunnen stemmen? Kan me voorstellen dat stemapparaat aan het einde van de keten i.c.m. een pitchshifter of dikke FX niet zo goed werkt .
    Mijn effecten staan eigenlijk ook "altijd" uit. Ik haal mijn sound grotendeels uit gitaar en amp. Al mijn effecten gebruik als toefjes slagroom op de taart. Verder zitten mijn modulatie effecten in de loop dus die zitten dan na de PT.
    Te koop: Modtone Powerplant (+1 9V AC uitgang)

Standaard

Nette boardjes Henri, goed voor elkaar met die 2 boards
    Te koop:
    Marshall 4x12 met originele g12-65's

Standaard

hey ik had ff een vraagje en vond het niet de moeite een nieuw topic te openen,

ik kocht laatst een fulltone gt500 distortion maar krijg elke keer als ik hem mee naar de oefenruimte neem, een halfbakken, beetje fuzz geluid uit,
    ik voedt hem met een one spot, maar er staat achterop 9 tot 18 volt.
    zou het echt uitmaken als ik hem voor mezelf wat beter instel(al geprobeert) en een 18 volt adapter probeer?

hoor graag ervaring van andere
    ''heeft je moeder je nooit geleerd dat je gitaristen nooit een compliment moet geven? ''

Standaard

In de oefenruimte speel je harder, en je drive zal dan waarschijnlijk ook anders klinken, gewoon meer tweaken
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door G.G. Bekijk bericht
    Zal wel aan jou liggen. Als ik zeg dat mijn strat klinkt als popcorn met wasabi en mijn andere strat klinkt als rosbief met aardbeienjam, dan snapt iedereen precies wat ik bedoel.

Wat ben jij dom zeg.

Senior Member

Standaard

Mijn eerste pedalboard!! Heb altijd met een rack gespeeld, en nog steeds wel, maar zocht een wat compacter setup want elke keer sjouwen met een 12HE rack, 2 speakerkasten, gitaren, case met midi-floorboard enz. is niet altijd prettig bij kleine gigs.
    Maar moet zeggen... tis me heel goed bevallen! Wat een sound had ik afgelopen zaterdag en zo puur en organisch! Heel erg Landau van nu en mijn rack juist weer als Landau van toen

Ik speel over een Laney VC50 met op mijn pedalboard Red Snapper>TS9>SD9>Arion Sch-1>Boss FV-300L>DL4

Uploaded with ImageShack.us

Standaard

Ik ga mijn bord hier ook eens posten next week

"When the power of love overcomes the love of power, the world will know peace." - Jimi Hendrix

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten