Welkom op het GitaarNet.
Discussie gesloten
Pagina 1177 van 1214 EersteEerste ... 177677107711271167117511761177117811791187 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11.761 t/m 11.770 van 12136
    Senior Member

Standaard

Waar heb je hem gekocht? Crush the button?

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door titzenpitzer Bekijk bericht
    Waar heb je hem gekocht? Crush the button?
    Jazekerrrr (r'en voor lengte bericht)

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Cageman Bekijk bericht

Gitaar > Boss CS3 > Hardwire Metal Dist > Danelectro Cool Cat Transp. drive > Carl Martin Red Repeat > Blackout Effectors Whetstone Phaser > Boss RC2 > ENGL Thunder Reverb Amp
    ziet er goed uit! hoe bevalt die hardwire?

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sinne Bekijk bericht
    ziet er goed uit! hoe bevalt die hardwire?
    voor mij echt heel goed HEEL veel gain en heel weinig ruis. Je moet er wel van houden. Voor moddervette en volle bassige sound is hij echt heel geschikt. Voor classic metal wat minder.

Tankman
    Guest

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Cageman Bekijk bericht
    voor mij echt heel goed HEEL veel gain en heel weinig ruis. Je moet er wel van houden. Voor moddervette en volle bassige sound is hij echt heel geschikt. Voor classic metal wat minder.
    Uit mijn ervaring met het pedaal kom je redelijk in de buurt van classic metal als je hem op loose modus zet met weinig gain, maar dan komt wel bij kijken dat hij op tight verreweg het beste klinkt. Dan vind ik de Valve Distortion van Hardwire geschikter voor de classic metal.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tankman Bekijk bericht
    Uit mijn ervaring met het pedaal kom je redelijk in de buurt van classic metal als je hem op loose modus zet met weinig gain, maar dan komt wel bij kijken dat hij op tight verreweg het beste klinkt. Dan vind ik de Valve Distortion van Hardwire geschikter voor de classic metal.
    Ik vind juist vooral de Loose mode cool. Lekker zwaar. Zal die setting die je daar noemt ook eens uitproberen.

Senior Member

Standaard

Ik denk dat dit voorlopig mijn setup gaat blijven, één board voor thuis (bovenste), en één voor in de oefenruimte.
    Voor thuis wil ik toch 's proberen of ik een leuke set patches kan maken met m'n Intellifex, i.c.m. wat losse pedalen.
    Alles wordt gevoed door een 9V adapter (met zelf-gesoldeerde-9V-verlengkabel).

Pica's:

Senior Member

Standaard

Ziet er strak uit! Maar ik dacht dat je zo gek was van die Ibanez wah? Wil je die niet op je live setup dan?
    Ohja, hoe ervaar jij het verschil tussen de Pitchblack en de Polytune?
    "Till I Cadillac"

Zoekt een setje TV Jones of Filtertrons

Senior Member

Standaard

Klopt! De Iba Wah is mijn favoriet, maar ik red me ook prima met een (gemodde) CryBaby.
    Wat betreft Polytune vs PB, de Polytune is gewoon beter, denk dat bijna iedereen het daar wel over eens is.

Wat me wel opvalt, tijdens het stemmen hoor je toch nog een behoorlijk harde soort van ruis, best wel irritant.
    Als je de snaren afdempt is er niks aan de hand.
    Misschien komt het doordat er geen buffer voor de PT staat, daarentegen heb ik daar met de PB nooit zo'n last van, ook wel enigszins, maar lang niet zo erg.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door H.Huisjes Bekijk bericht
    Klopt! De Iba Wah is mijn favoriet, maar ik red me ook prima met een (gemodde) CryBaby.
    Wat betreft Polytune vs PB, de Polytune is gewoon beter, denk dat bijna iedereen het daar wel over eens is.

Wat me wel opvalt, tijdens het stemmen hoor je toch nog een behoorlijk harde soort van ruis, best wel irritant.
    Als je de snaren afdempt is er niks aan de hand.
    Misschien komt het doordat er geen buffer voor de PT staat, daarentegen heb ik daar met de PB nooit zo'n last van, ook wel enigszins, maar lang niet zo erg.
    Dit is mij ook opgevallen ja, vooral als ik m'n drive/fuzz aan laat staan tijdens het stemmen is het net of er een tornado door m'n versterker gaat als ik stem. Best vervelend, iemand een oplossing hier voor?

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten