Gibson Studio LP '94 Ebony - '04 Fender CIJ strat - '08 Fender BAJA tele - Alvarez - H&K Edition Tube 20th anniversary
zijn die Rolands nu zo duur dan? Ik heb de mijne destijds weggeven aan een vriend...hij heeft er nog steeds veel plezier van...
Ik dacht dat je deze nu ook redelijk goedkoop kon krijgen, rond de 200 euro of zo (?)
Hij bedoeld de Korg SDD-serie.
Ja, er staan er op eBay een paar voor die prijs, maar daar hoef ik hem niet voor. Met mijn geluk kom ik wel weer iemand tegen die hem ooit op zolder heeft gevonden / whatevz. Komt goed, heeft absoluut geen haast. Ik weet ook niet of hij met beter gaat bevallen dan de Roland.
Een kleine update op my BreakMyBack 'O Matic(tm) board:
Van gitaar naar amp(s):
- Cry baby (mods: true bypass & knopjes)
- Gigrig Pro14 met Boss tuner en in de loops:
1. Sun Face fuzz
2. EHZ Riddle & EHX pog2
3. MXR dynacomp
4. Boss CS-2 compressor
5. Boss OD-2 Dual overdirve (lead stand)
6. FullDrive 2
7. Ibanez Tube screamer
8. Rotovibe
9. Boss CE-3 chorus
10. Deep Blue Delay / Nova Delay
- Vox AC30 en/of Marshall JMP
Niet te tillen, wel lekker
Fantastisch bord! Geweldige pedalen goed en goed over nagedacht (bijv de nog wel bereikbare knoppen van de pedalen die eronder liggen)
Ik zat 'vroegah' ook te denken aan een Gig Rig unit, maar nu ik dit zo zie ben ik toch wel blij dat ik heb besloten om m'n pedalen in een rack te stoppen en dat via MIDI aan te sturen.
Die pedalen die daaronder liggen, kun je daar bij? Want ik neem aan dat niet alle pedalen automatisch aangaan als je de stroom aanzet, of toevallig wel?
(ik zeg overigens niet dat je board niet cool is hoor)
Thanks!Oorspronkelijk geplaatst door Riky
Nou, ik ben met je eens dat het wel een enorme unit voor je voeten is. Voordeel is wel dat ik de pedalen die een dubbelfunctie hebben kan blijven bedienen.
Niet alle pedalen gaan inderdaad aan, zelfs van hetzelfde merk is er toch verschil: De Boss chorus en OD gaan wel aan, de compressor en het stemapparaat weer niet. De plank waarop het gemonteerd is heeft diverse openingen om overal bij te kunnen en ze dus ook in te kunnen schakelen.
Een mooi staaltje huisvlijt![]()
Een update sinds hele lange tijd.
Van:
Naar:
Gitaar > Boss CS3 > Hardwire Metal Dist > Danelectro Cool Cat Transp. drive > Carl Martin Red Repeat > Blackout Effectors Whetstone Phaser > Boss RC2 > ENGL Thunder Reverb Amp
Laatst gewijzigd door Cageman; 12 januari 2011 om 18:42
Wooooooow, mijn droomphaser...
Favorieten/bladwijzers