Ik denk dat gitaarnet daar nog wel een potje voor heeft of op z'n minst voor verzekerd is, maar het kan best zijn als het forum er weer een dagje uit ligt, dat jullie per se onbetaald verlof moeten nemen om de kosten toch een beetje te drukken. Ik zou de CAO er eens op naslaan.
De vorstverlet-regeling is de laatste tijd flink misbruikt.Van een kennis van een kennis van een vriend van mijn zwager,heb ik vernomen dat gitaarnet zich hier ook schuldig aan heeft gemaakt.
Vorstverlet? Jij denkt dat Ido uberhaupt zich met dit weer in NL laat zien?
Gezocht: Ibanez DE7
Het gitaarforum traag topic is gesloten, dus dan hier maar. Het zal ongetwijfeld bekend zijn, maar op een amerikaanse site (the gearpage) die volgens mij met het zelfde VBulletin toestand werkt als gitaarnet (heb trouwens geen verstand van computers) hebben ze aangegeven dat van die enorme mega topics (post je stack bijvoorbeeld) met vele honderden tot soms meer dan 1000 posts ervoor zorgen dat het hele forum flink trager wordt. Ze hebben daar dan ook (een tijd geleden) dat soort topics opgesplitst. (Afsluiten en verder met een nieuw topic deel 2)
Ik weet niet of iemand hier iets aan heeft of dat dit al bekend was....
Laatst gewijzigd door guitarnijboer; 12 januari 2011 om 09:55
Ja, dat is bekend en wordt ook reeds toegepast in o.a. Off topic.
GOLDMEMBER
misschien een idee om gewoon te zorgen dat een topic niet meer dan X reacties kan hebben en dat je daarna een nieuwe moet openen?
Fan van Jimmy Page
Misschien een heel dom idee ofzo, maar is het niet handig om in topics waar een shitload aan plaatjes gepost worden, [spoiler][/spoiler] tags te gebruiken ? Dit reduceert de tijd die nodig is om te laden. En misschien ook dat de plaatjes niet mee worden genomen in een quote maar alleen de url ?
Groets
Rohta![]()
I can feel the thunder that’s breaking in your heart
I can see through the scars inside you
I can feel the thunder that’s breaking in your heart
I can see through the scars inside you
Geen dom idee, maar een idee dat al heel erg vaak is geopperd. Dat van die plaatjes niet quoten/veranderen in een link in een quote dus.
Turn it up • Bring the noise
Favorieten/bladwijzers